is dat die met dat gruwelijk lelijke kapsel?quote:Op zondag 8 februari 2026 22:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Wel heel leuk voor Amber Glenn. Verder walgelijk.
Jurysport dus de naam telt voor puntenquote:Op zondag 8 februari 2026 22:45 schreef zorro28 het volgende:
Hoe kan Sato nou minder scoren in de presentatie
hopen dat ICE jutta keer het land uitzetquote:Op zondag 8 februari 2026 22:45 schreef TheVulture het volgende:
of is ie aan het chillen met Jake Paul?
Nee, ik vermoed dat je Liu bedoeld. Glenn is de blonde dame.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
is dat die met dat gruwelijk lelijke kapsel?
Die gaan het sowieso heel moeilijk krijgen tegen deze Sakamoto. Maar als Petrosian geen gekke dingen gaat doen is de rest überhaupt kansloos, die loopt technisch mijlen ver voor.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:46 schreef wimderon het volgende:
Ondanks de winst zal Malinin niet met veel vertrouwen aan zijn eigen wedstrijd beginnen. Ook de Amerikaanse meisjes allebei niet bijzonder.
Ik dank de Japanners voor de Vuurvogelquote:Op zondag 8 februari 2026 22:48 schreef RipCity het volgende:
Bedankt Wibi Soerjadi voor de emo-muziek
quote:Canadese kunstschaatsster en studente vergeet opdracht in te dienen en vraagt uitstel aan prof: “Ik moest deelnemen aan de Winterspelen”
Studeren en topsport is geen evidente combinatie. Dat bewees de 22-jarige Canadese kunstschaatsster Madeline Schizas vrijdag nog. Ze is ook studente en vrijdag moest ze een taak indienen. Alleen was ze dat compleet vergeten, omdat ze moest opdraven met Team Canada in de teamcompetitie.
Op haar Instagram Stories post ze een mail die ze stuurde naar haar professor sociologie: “Beste prof, ik volg uw vak sociologie en ik vroeg me af of ik uitstel kon krijgen op de reflectie van deze week. Ik moest gisteren deelnemen aan de Olympische Winterspelen en ik dacht dat het pas tegen zondag was en niet tegen vrijdag.”
Een herkenbaar probleem bij veel studenten. Schizas voegt er als bewijs nog een officieel persbericht aan toe van haar deelname met Team Canada. Of ze ook effectief uitstel krijgt van haar professor is nog niet duidelijk.
Idd.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:24 schreef zorro28 het volgende:
I'm Too Sexy is populair als muziek vanavond
Wel wat anders dan de zoveelste kur op dezelfde klassieke muziekquote:Op maandag 9 februari 2026 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
De muziek helpt enorm trouwens, dat wel
Absoluut. Het expressieve van de rijders daardoor ookquote:Op maandag 9 februari 2026 22:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wel wat anders dan de zoveelste kur op dezelfde klassieke muziek
Toch even terugspoelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |