Mooie kür jaquote:
Eurosport met engels commentaar hier. Is dat hetzelfde als BBC2?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
He! nog meer kunstschaatsfans!![]()
![]()
Kijk over het algemeen op BBC2, supercommentaar! Ik ken al bijna alle sprongen uit mijn hoofd
Alleen nu op VRT
Nee, maar de BBC2 is overgeschakeld naar een andere sport..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eurosport met engels commentaar hier. Is dat hetzelfde als BBC2?
Ik snap niks van dat scorebalkje, dat gaat om technische punten? Rood is geen, groen is maximum punten en geel moeten ze nog over nadenken??quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:49 schreef mitt het volgende:
Ben niet zo van de jurysporten maar die suspense vond ik beter dan dat er nu zo'n scorebalkje meeloopt..
het zijn nu nog de minder goden, hequote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:45 schreef Firuze60 het volgende:
Zo sneu als ze bij de eerste sprong al onderuit gaan. Zie je best wel vaak.
Rood is aftrek van basiswaarde en groen is meerwaarde, geel is weet nog nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat scorebalkje, dat gaat om technische punten? Rood is geen, groen is maximum punten en geel moeten ze nog over nadenken??
Geel is dat een score nog under review is.... dus dat ze bijv. met video nog ff goed moeten kijken hoeveel sprongen iemand maakt en of iemand bijv. de draai wel helemaal afmaakte, etc.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Rood is aftrek van basiswaarde en groen is meerwaarde, geel is weet nog niet
Aha, stel basis is 8 x 10 punten, dan is rood minder dan 10 en groen meer dan 10?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Rood is aftrek van basiswaarde en groen is meerwaarde, geel is weet nog niet
Voor elk onderdeel, bijv. een sprong staat een waardering, dus een score die je krijgt als je de sprong gewoon redelijk uitvoert. Dus bijv. een Axel is 10 punten. Daarnaast kijkt de jury naar hoe goed die sprong ten opzichte van die waardering is uitgevoerd, dat is de aftrek (rood) of bonus (groen) die je bovenop de basiswaardering krijgt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Aha, stel basis is 8 x 10 punten, dan is rood minder dan 10 en groen meer dan 10?
Thanks, mooi dat ie duidelijk isquote:
Niet alleen de mindere goden tot nu toe..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
het zijn nu nog de minder goden, heDie zijn misschien ook wat zenuwachtiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |