Van onderschatting zal inmiddels geen sprake meer zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:49 schreef ISVV het volgende:
NEC-uit voor de beker.
Zeg het maar jongens.
Lastigste van wat er mogelijk was denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:49 schreef ISVV het volgende:
NEC-uit voor de beker.
Zeg het maar jongens.
Jammer. Dat had de finale moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:49 schreef ISVV het volgende:
NEC-uit voor de beker.
Zeg het maar jongens.
Heb er wel weer genoeg van. Heeft de lengte van een vrouwenkeeperquote:
Obispo is gewoon een leuke speler voor een club als AZ. Een club waar geen topsportklimaat heerst en waar geen druk op de wedstrijden staat. Maak je de winnende tegen NAC dan ga je op de schouders en maak je vervolgens een kapitale blunder dan is er ook niet zoveel aan de hand. Die jongen is wat, 25? Die gaat het echt niet meer leren nu. Prima back-up maar lekker die Spanjaard laten staan.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:39 schreef ISVV het volgende:
Zwaar overdreven dat Obispo na een goede wedstrijd zo op het schild gehesen wordt. Haalt vandaag weer zijn normale niveau. We creëeren in ieder geval wel kansen.
Klopt. Maar het middenveld is vandaag ook vrij slordig.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:39 schreef ISVV het volgende:
Zwaar overdreven dat Obispo na een goede wedstrijd zo op het schild gehesen wordt. Haalt vandaag weer zijn normale niveau. We creëeren in ieder geval wel kansen.
Ook weer dat gebrei om de bal tot in het doel te lopen.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:01 schreef VEM2012 het volgende:
Op zich eens dat de stucadoor niet na 1 dramatische wedstrijd op de bank gezet had moeten worden. Maar Obispo is een prima verdediger.
Verder: wat een kutwedstrijd.
Het is slecht en als ze er dan doorkomen valt het allemaal verkeerd.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:03 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ook weer dat gebrei om de bal tot in het doel te lopen.
Uiteraard je loopt altijd wel eens een keer een verlies aan. Als het dan toch een keer moet gebeuren dan maar tegen Groningen.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is slecht en als ze er dan doorkomen valt het allemaal verkeerd.
Typisch zo’n verliespartij die je helaas ook wel eens hebt.
1-1quote:Op zondag 8 februari 2026 18:06 schreef Solispolar het volgende:
@:PSVCL 'toplevel' team PSV geeft 6 100% kansen weg tegen een Groningen dat 20ste zou worden in de Premier League. Laat me niet lachen met je toplevel.
1-2quote:Op zondag 8 februari 2026 18:06 schreef Solispolar het volgende:
@:PSVCL 'toplevel' team PSV geeft 6 100% kansen weg tegen een Groningen dat 20ste zou worden in de Premier League. Laat me niet lachen met je toplevel.
quote:Op zondag 8 februari 2026 18:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
1-2
16e uitoverwinning oprij incoming #toplevel
Die uitslag boeit me werkelijk niks. Echt, ik verlies liever met 3-0 van Groningen op een super geflatteerde manier dan dat ik met poep in de broek 1-2 win. Dit is precies de reden waarom we niet verder zijn gegaan in Europa, omdat je in Nederland schijtbakkenvoetbal kunt spelen en toch kunt winnen. Dat red je Europees niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
1-2
16e uitoverwinning oprij incoming #toplevel
Dit is geen schijtbakkenvoetbal. Nee, dit is niet de reden dat we niet verder zijn gegaan in Europa.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die uitslag boeit me werkelijk niks. Echt, ik verlies liever met 3-0 van Groningen op een super geflatteerde manier dan dat ik met poep in de broek 1-2 win. Dit is precies de reden waarom we niet verder zijn gegaan in Europa, omdat je in Nederland schijtbakkenvoetbal kunt spelen en toch kunt winnen. Dat red je Europees niet.
Dat was een snelle conclusie. Staat bij Jong ook vaak goed te keepen. Altijd rustig, maakt vaak de juiste beslissingen. Is idd geen twee meter lang maar heeft goede reflexen.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:11 schreef VEM2012 het volgende:
Het zit niet mee…
En ik mag hopen dat we Schiks niet meer nodig hebben, want die is zo te zien nog niet klaar voor het eerste.
We komen niet verder in Europa omdat je tegen ploegen speelt die een compleet ander budget hebben. Alleen al vijf ploegen bij de eerste 8 vanuit de PL(VK). Alleen die wedstrijd tegen Union was helaas niet goed.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Die uitslag boeit me werkelijk niks. Echt, ik verlies liever met 3-0 van Groningen op een super geflatteerde manier dan dat ik met poep in de broek 1-2 win. Dit is precies de reden waarom we niet verder zijn gegaan in Europa, omdat je in Nederland schijtbakkenvoetbal kunt spelen en toch kunt winnen. Dat red je Europees niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |