Haha nou het is in ieder geval geen dubbel of een swiepquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja gelukkig dat er eindelijk eens een ander land goud wint.
Bos ligt liever op haar buik.quote:
Andere sport.quote:
Klopt. Maar het antwoord is vrijdag en zaterdag. Al moeten we de verwachten wel echt gaan temperen.quote:
Ja daar lijkt top 12 al een topprestatiequote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Andere sport.
[..]
Klopt. Maar het antwoord is vrijdag en zaterdag. Al moeten we de verwachten wel echt gaan temperen.
Ja. Zou toch wel zonde zijn na jaren in de wereldtop.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar lijkt top 12 al een topprestatie
Er zit wel kleine progressie in de wereldbeker resultaten zie ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Zou toch wel zonde zijn na jaren in de wereldtop.
Maar de oefenruns waren drie keer niksquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zit wel kleine progressie in de wereldbeker resultaten zie ik.
Op basis van het seizoen was er niet direct de topvorm, maar ging al wat beter ja. Plus dat de OS vaak ook wel een ander toernooi is. Maar alle trainingsruns in de achterhoede lijkt toch wel te duiden op problemen met het materiaal of een blessure.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zit wel kleine progressie in de wereldbeker resultaten zie ik.
Van het Langlaufen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:39 schreef Redefine het volgende:
Het is dat ik het al heb gezien, maar anders was ik wel even MAD geweest op Ivo, omdat die even doodleuk de uitslag van een andere sport verklapt
Ja.quote:
Goed dat ik bij de NOS kijk danquote:
Jammer van de eerste run.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |