Geen idee, maar je mag er wel van uit gaan dat de Italianen heel veel extra runs hebben gemaakt inderdaad..quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:35 schreef wimderon het volgende:
De Italiaanse mannen en vrouwen maken een prima indruk in de trainingsruns. Het befaamde thuisvoordeel, of denk je dat de Duitsers en Oostenrijkers nog meer in de tank hebben @:heywoodu
Dat zie ik als de mannendubbels. En twee vrouwen die op elkaar op een rodel liggen zie ik eigenlijk als de vrouwendubbels.quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe denken jullie over twee mannen die op elkaar op een rodel liggen?
Moet hunnie lekker zelf wetenquote:Op donderdag 5 februari 2026 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe denken jullie over twee mannen die op elkaar op een rodel liggen?
OK bedankt voor je verhelderende inzicht in deze!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 08:10 schreef heywoodu het volgende:
Dat zie ik als de mannendubbels. En twee vrouwen die op elkaar op een rodel liggen zie ik eigenlijk als de vrouwendubbels.
Tot aan deze Spelen had je alleen de dubbels, niet mannen/vrouwen los van elkaar, dus in theorie had je lekker met je vrouw op de rodel kunnen gaan liggen!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK bedankt voor je verhelderende inzicht in deze!
Pooooooooohquote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tot aan deze Spelen had je alleen de dubbels, niet mannen/vrouwen los van elkaar, dus in theorie had je lekker met je vrouw op de rodel kunnen gaan liggen!
Loch beflikkert hier even heel wat lieden, inclusief ondergetekende, bij het godenteam spelquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:04 schreef Columbiafan het volgende:
Zeer slechte run van Felix Loch die nu al een kruis mag maken over de Olympische titel.
Misschien was het wel zijn drone.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:05 schreef AgnesGru het volgende:
Ik dacht even dat de Japanner wat verloren was, maar het was de drone
Hij zit nu ook nog bij de korte kurquote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:55 schreef Slobeend het volgende:
Ivo heeft het maar druk sinds gisteravond.
Die ronde ijzers van de Duitsers ook altijd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:50 schreef wimderon het volgende:
Zeer slordige tweede run van Langenhahn, maar hij bleef maar uitlopen.
Ja dat is altijd bij rodelen voor mijn gevoel, na run 1 is de eindstand wel ongeveer bekend tenzij iemand een grote fout maakt.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:14 schreef Szura het volgende:
Baan lijkt wel sneller dan gisteren, maar daar profiteert iedereen van dus bovenin verandert weer vrijwel niets
Normale World Cup heeft 2 runs en ik denk een wat breder veld, dus dat is spannender vaak, maar met 4 runs is de spanning er vaak wel uit ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is altijd bij rodelen voor mijn gevoel, na run 1 is de eindstand wel ongeveer bekend tenzij iemand een grote fout maakt.
En dan straks weer door naar het kunstschaatsen.quote:
Ik ga lekker Big Airen.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan straks weer door naar het kunstschaatsen.
Ik doelde op Ivo. Ik ga ook hierna naar de Grote R.quote:
Tussendoor misschien nog even wat biatlon terugkijken. Geen idee hoeveel tijd ik heb.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doelde op Ivo. Ik ga ook hierna naar de Grote R.
Tot de Big Air? Halfuurtje ongeveer.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tussendoor misschien nog even wat biatlon terugkijken. Geen idee hoeveel tijd ik heb.
Ja dat snap ik, dan zijn de medailles verdeeld.quote:
Iets wat ook nog geen sport isquote:Op zondag 8 februari 2026 18:43 schreef Redefine het volgende:
Het zegt wel veel over het dagprogramma als je na 19.00 geen must see meer hebt. Een kwalificatie en een gefabriceerd team event (weliswaar wel voor de medailles).
Er zijn natuurlijk ook wel wat onderdelen die overdag 'moeten'. Dan denk ik vooral aan alpineskiën en biatlon. Langlaufen wellicht ook wel. Maar had dan op de een of andere manier een finale van een showonderdeel vandaag gezet in de avond.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:43 schreef Redefine het volgende:
Het zegt wel veel over het dagprogramma als je na 19.00 geen must see meer hebt. Een kwalificatie en een gefabriceerd team event (weliswaar wel voor de medailles).
Je hebt altijd veel onderdelen die niet in de avond kunnen en je hebt ook juist onderdelen overdag nodig, want anders heb je dan juist weinig. Maar morgen en gisteren de Big Air en Schansspringen tegelijkertijd en dan vandaag niks is dan wel weer stom.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook wel wat onderdelen die overdag 'moeten'. Dan denk ik vooral aan alpineskiën en biatlon. Langlaufen wellicht ook wel. Maar had dan op de een of andere manier een finale van een showonderdeel vandaag gezet in de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |