Dat niet alleen ook YT en X waarom betalen als je iets heel snel op andere sites kan vinden wat gratis is.quote:
Veel grote nieuws zenders en kranten hebben hun leden zien dalen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:02 schreef gwn_een_user het volgende:
ja, dit hadden we wel kunnen zien aankomen
bezos is dan ook een grote trump fan en zo
ze richtten zich dus niet meer op hun doelpubliek, boem een kwart miljoen abo's weg
bezos dacht zeker dat politieke neutraliteit verkoopt. niet dus. neutraliteit bestaat niet echt in politiek helaas
het britse the guardian daarentegen doet het geweldig
De WaPo onder Bezos was totaal niet neutraal, maar Bezos besloot op een gegeven moment een stuk minder aan te schurken tegen het verliezende kamp. Na de oorlog in het verzet gaan maak je geen vrienden mee.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:02 schreef gwn_een_user het volgende:
ja, dit hadden we wel kunnen zien aankomen
bezos is dan ook een grote trump fan en zo
ze richtten zich dus niet meer op hun doelpubliek, boem een kwart miljoen abo's weg
bezos dacht zeker dat politieke neutraliteit verkoopt. niet dus. neutraliteit bestaat niet echt in politiek helaas
het britse the guardian daarentegen doet het geweldig
Ik moet zeggen het is echt wel handige tool je kan ook aan de AI vragen waar de info vandaan komt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:42 schreef Viesdik het volgende:
Wat heb je aan journalisten als je AI hebt
ik was cynischquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik moet zeggen het is echt wel handige tool je kan ook aan de AI vragen waar de info vandaan komt.
Het grote probleem van AI is dat de video en dergelijke enorm geavanceerd word en je straks zonder al te veel moeite iets in scene kan zetten zonder dat iemand het door heeft of het uberhaupt echt is,
Ik gebruik ook daar weer AI voor bij Fotos om te achterhalen of de foto AI bewerkt of gemaakt is!
Geen zorgen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik moet zeggen het is echt wel handige tool je kan ook aan de AI vragen waar de info vandaan komt.
Het grote probleem van AI is dat de video en dergelijke enorm geavanceerd word en je straks zonder al te veel moeite iets in scene kan zetten zonder dat iemand het door heeft of het uberhaupt echt is,
Ik gebruik ook daar weer AI voor bij Fotos om te achterhalen of de foto AI bewerkt of gemaakt is!
Coolquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen zorgen.
Mijn software bedrijf is de eerste beta versie al aan het draaien van de AI Identifier software.
Jij lijkt mij zo'n iemand die z'n nieuws van reddit haalt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
Treurig hoe die krant wordt afgebroken onder Bezos. Ik heb mijn lidmaatschap vorig jaar al opgezegd.
Jij lijkt mij zo'n iemand die er wel vaker echt com-pleet naast zit.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:47 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jij lijkt mij zo'n iemand die z'n nieuws van reddit haalt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |