Niet met de Bauke Mollema brug he!quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ondertussen wil Groningen een poging wagen om een WK binnen te halen. Het zoveelste voorbeeld van 'begin eerst eens met een normale koers'.
Ik word hier enorm moe van ja.quote:Op donderdag 5 februari 2026 11:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ondertussen wil Groningen een poging wagen om een WK binnen te halen. Het zoveelste voorbeeld van 'begin eerst eens met een normale koers'.
LTD!quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik word hier enorm moe van ja.
Hebben we op Slagter en Mollema na überhaupt Groningse wielrenners gehad? Stop eens wat geld in lokale clubs en wedstrijden dan.
Ik vind dat Drenthe er meer recht op heeft.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hebben we op Slagter en Mollema na überhaupt Groningse wielrenners gehad? Stop eens wat geld in lokale clubs en wedstrijden dan.
Valenciaquote:No times will be taken for the general classification and there will only be a daily stage winner, riders will all use road bikes.
We hope everyone stays safe out there in the wind! ?
Niet met Jan Boven he!quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet leuk voor mn FPCLquote:
Als de tijden toch niet tellen, maakt dat toch niet zoveel uit?quote:Op donderdag 5 februari 2026 15:48 schreef The_Undertone het volgende:
Almeida slechts 45e bij punt 1?
Ja, dat hoor ik dus netquote:Op donderdag 5 februari 2026 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als de tijden toch niet tellen, maakt dat toch niet zoveel uit?
Met het verschrikkelijke accent van Jose Legquote:Op donderdag 5 februari 2026 15:51 schreef franklop het volgende:
5 km in Frankrijk, nog klein groepje vooruit
O en het is viesnat
Steefquote:
De bagagedrager van de motor. Nu is het seizoen écht begonnen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |