Die drempels liggen ook in elk Frans dorp, niet aan te ontkomen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat ze in Frankrijk nog steeds niks geleerd hebben? Die aankomst met late bocht en drempel kan toch niet?
Jammer voor Jose dat Vercouillie werd ingelopen, ze was al aan een ingestudeerd verhaal bezig.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:09 schreef wimderon het volgende:
José Been. Nu is het seizoen écht begonnen.
Barre die LBL gaat winnen? Rex podium in Roubaix? En Gerben Thijssen met 3 ritten in de Tour?quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arne Marit die ineens blijkt te kunnen sprinten, Bini die in zijn eerste koers voor een andere ploeg meteen tot leven komt, ik heb nu al genoeg gezien om te kunnen stellen dat Aike Visbeek bloed aan zijn handen heeft.
Als Vlasov even Marit helpt in plaats van mee te sprinten, wint Arne zeker.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:57 schreef Felagund het volgende:
Even teruggekeken, Marit was idd verrassend sterk in de sprint. Of Girmay is matig.
Wel op de toon gillende keukenmeidquote:Op woensdag 4 februari 2026 18:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jammer voor Jose dat Vercouillie werd ingelopen, ze was al aan een ingestudeerd verhaal bezig.
Ging vooral om de sprintfietsen die schijnbaar niks waard waren. Al zou het zomaar eens kunnen dat dat niet het enige was wat niet helemaal naar wens was.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Barre die LBL gaat winnen? Rex podium in Roubaix? En Gerben Thijssen met 3 ritten in de Tour?
Oke, Thijssen is niet meer te redden.
Dat kan toch haast alleen als het carbon niet stijf genoeg is?quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ging vooral om de sprintfietsen die schijnbaar niks waard waren. Al zou het zomaar eens kunnen dat dat niet het enige was wat niet helemaal naar wens was.
Lekker aan de ayehesca (of hoe dat ook heet). Wat een leven.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten staat ook meteen weer op punt zeg, hij kan zich niet voorstellen dat de laatste rit in Valencia niet eindigt in een sprint.
Dezelfde rit eindigde in 2023 en 2024 niet in een sprint.
quote:
Del Toro die Pogi lost op de Poggio.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:12 schreef Marcoss het volgende:
Als de uitdagers van Mathieu en Pogi besluiten om er zelf bij te gaan liggen, wordt het ook niet wat
Denk overigens dat het wel mee valt. Zo te horen kan ie wel gewoon trainen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, jammer. Mads kun je er goed bijhebben.
Dat hoopte ik ook. Maar ik bang dat hij de voorjaarsklassiekers zal moeten missen, of op minder dan volle sterkte gaat doen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel te hopen dat Pedersen niet te erg geblesseerd is, die dommekracht hebben we wel nodig in het voorjaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |