Ik heb helaas niet zon straat, maar woon wel begeleid en hoewel ze niet voor mijn katten mogen zorgen, bied ik altijd wel aan dat de begeleiding tijdens mijn afwezigheid op mijn appartement katten mogen knuffelen als ze dat willen. En meestal gebeurt dat ook wel veel.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zou zelf elke dag iemand langs laten komen, maar mijn katten houden ook echt niet van in hun mand moeten en autorijden enzo. Ik ga komende week een midweekje weg en dan komt er 2x per dag iemand natvoer geven, en ik vind zelfs dat al moeilijk om ze "alleen te laten", maar ik kan niet echt aan ze ontdekken dat zij het zelf nou een probleem vindenik vind het lastiger dan zij haha. Misschien kijken of degene die langs komt ook eventjes met ze wil spelen? Ik probeer ook altijd een soort roulatie schema te maken met meerdere buren, zodat er 2x per dag iemand komt maar dat niet één persoon alle momenten hoeft te doen. Hier hebben redelijk wat mensen in de straat katten en er is onderling goed contact, dus dat maakt dat ook wel makkelijker natuurlijk. Maar misschien is zoiets voor jou ook wel een optie?
Ah wel fijn dat in elk geval geknuffeld wordt! Hopelijk vind je iemand die ook eten kan geven en de bak kan scheppenquote:Op zondag 22 maart 2026 17:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet zon straat, maar woon wel begeleid en hoewel ze niet voor mijn katten mogen zorgen, bied ik altijd wel aan dat de begeleiding tijdens mijn afwezigheid op mijn appartement katten mogen knuffelen als ze dat willen. En meestal gebeurt dat ook wel veel.
Als ik echt niemand kan vinden voor de oppas dan gaan ze zowiezo naar de opvang gezien de begeleiding niet de verzorging mag doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |