abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220636989

Weer een pupje minder bij ons O+ :'(
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220637023
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2026 07:07 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Een kinderhand is gauw gevuld met wat kiloos hondje :D O+
pi_220637041
De blik achterom van ex pup # 3 is wel een beetje sielig.
“Ga ik nou weg…”
pi_220637059
quote:
[ afbeelding ]
Moh
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Vis een optie? donderdag 23 april 2026 @ 13:34:39 #180
70532 loveli
N
pi_220639295
quote:
[ afbeelding ]
Die laat hem voorlopig niet meer los.
crap in = crap out
  donderdag 23 april 2026 @ 21:58:09 #181
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220642261
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2026 10:42 schreef sigme het volgende:

[..]
Joekel :')

[ afbeelding ]
Hardop gelachen, geweldige naam ^O^ _O-
Resistance is futile.
pi_220646245

Deze pup is naar het strand vertrokken O+ :'(

Het is een heel energiek pupje, dat gaat veel plezier hebben van strekkende kilometers strand waar honden los mogen rennen. Haar nieuwe mensen ook denk ik :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220653136
En voorlopig het laatste afscheid:

Een nieuw adres dat we via marktplaats vonden. Best eng.
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 08:46 schreef sigme het volgende:
En de zeven dwergen hebben allemaal een goed nieuw adres gevonden om te wonen als ze later groot zijn *O*
Uiteindelijk maar ééntje via marktplaats de deur uit. Dat vonden wij wel een beetje eng. Maar tussen de rare reacties ("Is het nog te koop" of "Wat wil je er minimaal voor hebben") zat ook een prima bericht van een gezin op zoek naar een hondje. Die zijn op bezoek geweest, hebben een dik uur koffie gedronken en het ene beschikbare hondje geaaid en ze waren straalverliefd en wat ons betreft meer dan goedbevonden. Onze voornaamste eis is dat de hondjes ergens komen waar de mensen tijd voor ze hebben. Honden moeten niet veel alleen zijn.
pi_220653159
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:26 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Awww
Werewolf
pi_220653639
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 april 2026 18:26 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Aaah, de girls op de foto zijn net mijn nichtjes 6 jaar geleden.
Toen zij nog beugelbekkies hadden, hebben zij hun Friese stabij als pup opgehaald.
Das nu een reu van 6 en mijn lievelingsneefhond O+
pi_220653957
Ik ben echt heel blij met alle nieuwe adresjes, én met de combinatie van nieuw adres en pup. Op het moment van kiezen was dat nog lang niet zichtbaar.

Nu hebben we nog onze eigen Joekel, en de Exportpup.

Exportpup gaat naar een fok!er en enige tijd geleden kwamen we er achter dat dat meer tijd ging kosten dan we hadden gedacht. Een hond moet minimaal 3 weken voordat die de grens over mag, zijn ingeënt tegen rabiës. Dat wist ik wel. Wat ik niet wist is dat je een pup pas met 12 weken kan laten inenten tegen rabiës...
Dat maakt niet alleen dat Exportpup nog niet naar haar nieuwe huis kan, wij kunnen dus ook niet nu met Joekel naar Spanje zoals we eigenlijk gewild hadden.

Inmiddels staat de afspraak bij de dierenarts in de agenda. Drie weken later kan exportpup op transport. Daarna kunnen wij nog steeds niet naar Spanje want precies dan komt er drie weken een logeerhond. Bij ons. Logeren. :')
pi_220654105
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2026 20:12 schreef sigme het volgende:
Ik ben echt heel blij met alle nieuwe adresjes, én met de combinatie van nieuw adres en pup. Op het moment van kiezen was dat nog lang niet zichtbaar.

Nu hebben we nog onze eigen Joekel, en de Exportpup.

Exportpup gaat naar een fok!er en enige tijd geleden kwamen we er achter dat dat meer tijd ging kosten dan we hadden gedacht. Een hond moet minimaal 3 weken voordat die de grens over mag, zijn ingeënt tegen rabiës. Dat wist ik wel. Wat ik niet wist is dat je een pup pas met 12 weken kan laten inenten tegen rabiës...
Dat maakt niet alleen dat Exportpup nog niet naar haar nieuwe huis kan, wij kunnen dus ook niet nu met Joekel naar Spanje zoals we eigenlijk gewild hadden.

Inmiddels staat de afspraak bij de dierenarts in de agenda. Drie weken later kan exportpup op transport. Daarna kunnen wij nog steeds niet naar Spanje want precies dan komt er drie weken een logeerhond. Bij ons. Logeren. :')
Timing :o
pi_220659935
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 20:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Timing :o
Ja :')
pi_220659943
@Pinnenmutske Pootjes met aan de ene zijde Mooitje en aan de ander zijde Zwartje.

pi_220659953
De pups die we nu nog hebben, Exportpup en blijvertje Joekel.

Joekel heeft hele opvallende ogen

Moeder Mooitje bekijkt het graag van enig hoogte
  zondag 26 april 2026 @ 19:55:59 #191
2651 svann
night-hawk
pi_220660101
Wat vindt ze ervan dat haar gezinnetje is uitgedund?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_220660119
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 19:55 schreef svann het volgende:
Wat vindt ze ervan dat haar gezinnetje is uitgedund?
Niks.
Daar vindt ze niks van.

Pupje één is vlakbij, en momenteel wandelen we daar vaak langs en dan rent Mooitje er even naartoe en dan spelen ze samen en dan roep ik Mooitje en dan rent zij met mij mee en blijft Eentje netjes achter bij haar mensen.
pi_220660181
quote:
7s.gif Op zondag 26 april 2026 19:39 schreef sigme het volgende:
De pups die we nu nog hebben, Exportpup en blijvertje Joekel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Joekel heeft hele opvallende ogen
[ afbeelding ]

Moeder Mooitje bekijkt het graag van enig hoogte
[ afbeelding ]
Awww O+

Knuffel aan Pootjes en bedankt voor de lieve foto
Werewolf
  zondag 3 mei 2026 @ 17:37:16 #194
43653 sigme
Veraan
pi_220706330
We zijn inmiddels een week met de uitgedunde roedel. Mooitje, Exportpup en Joekel.
We hebben Mooitje uit haar favoriete slaapplek (de auto) verbannen en zij slaapt nu bij de twee pups, in de serre. Dat moet maar het vaste hondenverblijf worden, waar de honden ook kunnen zijn als er even geen mensen thuis zijn. Voor ooit, als wij weer een leven zouden nemen ofzo.

Voorlopig hebben wij allemaal een hondeleven.

Vandaag waren we met de honden bij het water (op ons eigen land)

De pups rennen wel langs het water maar gaan er niet in. Mooitje wel. Voor ons is Mooitje de eerste hond die echt uit zwemmen gaat. Hier met een stok, maar ze gaat ook vaak gewoon zonder aanleiding voor haar eigen plezier even zwemmen in de beek.

De katten vinden de pups nu best vervelend. De pups zijn voor de katten te groot en te snel en te nieuwsgierig en te lomp. De katten komen daarom wat weinig binnen.
  zondag 3 mei 2026 @ 17:39:42 #195
43653 sigme
Veraan
pi_220706347
We zijn inmiddels een week met de uitgedunde roedel. Mooitje, Exportpup en Joekel.
We hebben Mooitje uit haar favoriete slaapplek (de auto) verbannen en zij slaapt nu bij de twee pups, in de serre. Dat moet maar het vaste hondenverblijf worden, waar de honden ook kunnen zijn als er even geen mensen thuis zijn. Voor ooit, als wij weer een leven zouden nemen ofzo.

Voorlopig hebben wij allemaal een hondeleven.

Vandaag waren we met de honden bij het water (op ons eigen land)

De pups rennen wel langs het water maar gaan er niet in. Mooitje wel. Voor ons is Mooitje de eerste hond die echt uit zwemmen gaat. Hier met een stok, maar ze gaat ook vaak gewoon zonder aanleiding voor haar eigen plezier even zwemmen in de beek.

De katten vinden de pups nu best vervelend. De pups zijn voor de katten te groot en te snel en te nieuwsgierig en te lomp. De katten komen daarom wat weinig binnen.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:19:19 #196
43653 sigme
Veraan
pi_220706606
Zwartje komt even een misvatting rechtzetten. Hij komt wel degelijk binnen.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:26:16 #197
207727 Smallish
Kleintje!
pi_220706667
:D O+ die kop ook!
Is dat zo?
pi_220706786
Wat zei je? }:| |:) :D

En wat is de joekel al groot!
Leuke (dubbele?)update!
  zondag 3 mei 2026 @ 21:44:15 #199
43653 sigme
Veraan
pi_220709263
Pootjes meldt zich!
  maandag 4 mei 2026 @ 21:19:25 #200
43653 sigme
Veraan
pi_220716402
Twee pups

Drie honden één touw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')