En dan eigenlijk nog alleen als die op het podium staat.quote:Op maandag 2 februari 2026 13:14 schreef Lenny77 het volgende:
Meh nee..
Alleen toegestaan bij een metal fan.
Bwah op een festival zoals Graspop kan het wel.quote:Op maandag 2 februari 2026 13:17 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En dan eigenlijk nog alleen als die op het podium staat.
Dat is wat mij betreft ook gelijk de enige setting waar het toegestaan zou moeten zijn.quote:Op maandag 2 februari 2026 13:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bwah op een festival zoals Graspop, kan het wel.
Of de oude rockers van 60+ met lang haar, bij hun staat het wel.
Geen uitzondering?quote:Op maandag 2 februari 2026 12:09 schreef Moonversion het volgende:
Er gaat niets boven een fors geschapen Surinamer in strak leer, een beetje vochtig van het zweet #genieten
Leer.quote:Op maandag 2 februari 2026 17:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bij een man of leer in het algemeen?
Geen uitzonderingen?quote:Op maandag 2 februari 2026 12:09 schreef Moonversion het volgende:
Er gaat niets boven een fors geschapen Surinamer in strak leer, een beetje vochtig van het zweet #genieten
Ik ga dat niet dragen hoor.quote:Op maandag 2 februari 2026 13:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Bwah op een festival zoals Graspop kan het wel.
Of de oude rockers van 60+ met lang haar, bij hun staat het ook.
en sommige motor rijders, 50+ dadbods op een chopperquote:Op maandag 2 februari 2026 13:14 schreef Lenny77 het volgende:
Meh nee..
Alleen toegestaan bij een metal fan.
Je bent in de war met latexquote:Op dinsdag 3 februari 2026 08:37 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind het niks. Bij vrouwen ook niet. Leer is niet echt materiaal voor gewone kleren. We hebben zoveel betere materialen ontwikkeld om kleren van te maken, ik vind leer niet echt iets toevoegen. Het ademt niet, dat lijkt me het grootste probleem. Om nou op iemand haar badkamer een bus talkpoeder in je broek te lozen, ik vind het maar niks.
Het zit ook een beetje in die fetisj scene. Dat zijn vooral lelijke mensen, ook daar houd ik niet van.
Kan beiden. Sommige mensen hebben een fetisj voor latex, sommige voor leer: https://www.rijnmond.nl/n(...)-ook-s-avonds-in-bedquote:
Met een leren broek hoef je niet eerst te talkpoederen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Kan beiden. Sommige mensen hebben een fetisj voor latex, sommige voor leer: https://www.rijnmond.nl/n(...)-ook-s-avonds-in-bed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |