abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219973370
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:40 schreef Divje het volgende:

[..]
Gouden tijden
Wat hebben we die mensen uitgelachen
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 31 januari 2026 @ 21:50:17 #77
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219973392
Peter Thiel genoemd onder andere:

pi_219973393
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:47 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Plaats het hier, vriend
twitter

Vooral zakelijke connecties, gelinkt met russen.
  zaterdag 31 januari 2026 @ 21:52:35 #79
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219973416
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:47 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Wat hebben we die mensen uitgelachen
Achteraf wel pijnlijk ja _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_219973465
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 21:36 schreef Tovia het volgende:

[..]
Israëliërs.

De connecties tussen Epstein en de Mossad zijn bekend. Doet me ook denken aan dit recente artikel in The Jerusalem Post:

Survivors testify: Members of Knesset participated in sadistic sexual 'rituals' involving minors
‘Doctors, educators, police officers, and past and present members of the Knesset were involved in these abuses,’ survivor says.
Ik vind het allemaal heel gevaarlijk. Je hebt oude geruchten als Protocollen van de wijzen van Sion, wat geleid heeft tot miljoenen doden. En je wil dat niet herhalen, dus het is nogal belangrijk om de individuen te veroordelen die zich misdadig hebben gedragen, maar ook volkswoede te bedaren. Bovendien waren er natuurlijk ook heel veel niet-Mossad-gerelateerde personen betrokken.

Deze groep moet ook aangesproken, want anders komt dit probleem gewoon weer terug. Mevrouw Black is bijvoorbeeld nog steeds getrouwd met Leon Black, terwijl er ondertussen wel echt serieuze aanklachten liggen. Al dat wegkijken van betrokken families als Trumps en Kushners doet ook veel schade, zeker voor de toekomstige generaties.
pi_219973516
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 20:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Is er een rel ergens geweest die harder aan het stinken is dan deze? Zoveel bekende mensen betrokken, presidenten, rijkste op aarden, bekende zangers/acteurs, politici uit verschillende landen etc. Zulke serieuze feiten die gebeurd zouden zijn op dat eiland.
Het doet denken aan taferelen uit het Bijbelboek Openbaring, waarin Satan 'de groten der aarde' misleidt in de aanloop naar het einde der tijden.

Het opmerkelijke is dat ik hier eind jaren 90, begin jaren 2000, al eens over las in een artikel op een complotten-site. Daarin werd beweerd dat er een 'eiland' zou zijn waar minderjarigen werden misbruikt door politici en andere invloedrijke, machtige en rijke personen. De opnames zouden gebruikt worden om hen te chanteren bij belangrijke politieke besluiten. De Mossad en de CIA zouden erbij betrokken zijn. Ik vond het verhaal destijds zo vergezocht allemaal. Het verhaal is me daardoor ook bijgebleven. Achteraf gezien lijken ze toch wel gelijk te hebben gekregen.
pi_219973537
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 22:06 schreef Tovia het volgende:

[..]
Het doet denken aan taferelen uit het Bijbelboek Openbaring, waarin Satan 'de groten der aarde' misleidt in de aanloop naar het einde der tijden.

Het opmerkelijke is dat ik hier eind jaren 90, begin jaren 2000, al eens over las in een artikel op een complotten-site. Daarin werd beweerd dat er een 'eiland' zou zijn waar minderjarigen werden misbruikt door politici en andere invloedrijke, machtige en rijke personen. De opnames zouden gebruikt worden om hen te chanteren bij belangrijke politieke besluiten. De Mossad en de CIA zouden erbij betrokken zijn. Ik vond het verhaal destijds zo vergezocht allemaal. Het verhaal is me daardoor ook bijgebleven. Achteraf gezien lijken ze toch wel gelijk te hebben gekregen.
Ben geen mod maar kunnen we het een beetje normaal houden.
pi_219973552
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 22:00 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Ik vind het allemaal heel gevaarlijk. Je hebt oude geruchten als Protocollen van de wijzen van Sion, wat geleid heeft tot miljoenen doden. En je wil dat niet herhalen, dus het is nogal belangrijk om de individuen te veroordelen die zich misdadig hebben gedragen, maar ook volkswoede te bedaren. Bovendien waren er natuurlijk ook heel veel niet-Mossad-gerelateerde personen betrokken.

Deze groep moet ook aangesproken, want anders komt dit probleem gewoon weer terug. Mevrouw Black is bijvoorbeeld nog steeds getrouwd met Leon Black, terwijl er ondertussen wel echt serieuze aanklachten liggen. Al dat wegkijken van betrokken families als Trumps en Kushners doet ook veel schade, zeker voor de toekomstige generaties.
Misstanden/misdaden moeten gewoon benoemd kunnen worden, ongeacht wie het doet. Ik heb het verder niet over Protocollen en heb gewoon een Israëlische bron gegeven waarin dezelfde wanpraktijken beschreven en aan de kaak gesteld worden.
pi_219973602
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 22:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ben geen mod maar kunnen we het een beetje normaal houden.
Ik ben ook geen mod. Wat is er eigenlijk “normaal” aan wat in dit topic besproken wordt? Ik reageer simpelweg op wat een user zegt en wat dat bij mij oproept. Het had bij die ene reactie van mij kunnen blijven, maar jij gaat er nu zelf verder op door.
pi_219973732
Video al gezien van Epstein die 'pak mij dan dan als je kan' speelt met twee dames?

Verschikkelijke beelden man. Moet er nog van bijkomen.
pi_219973748
twitter
  zaterdag 31 januari 2026 @ 22:38:53 #87
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_219973773
Dit hele circus had de ideale biotoop van Prins Bernard kunnen zijn _O-
pi_219973799
Old geezer had gewoon dames op zijn eiland, waar dan af en toe een 17 jarige tussenzat. We zijn al ik weet niet hoe lang aan het wachten op de 'files', en wat krijgen we? hordes aan vage mails, en paar video's waar Epstein danst en 'pak mij dan als je kan' speelt.

Hahaha. Dit was de het slechtste resultaat ooit. Wat een groot pervers complot had moeten zijn, is niets...
pi_219973809
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 22:33 schreef theunderdog het volgende:
Video al gezien van Epstein die 'pak mij dan dan als je kan' speelt met twee dames?

Verschikkelijke beelden man. Moet er nog van bijkomen.
Wat?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219973814
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 22:44 schreef theunderdog het volgende:
Old geezer had gewoon dames op zijn eiland, waar dan af en toe een 17 jarige tussenzat. We zijn al ik weet niet hoe lang aan het wachten op de 'files', en wat krijgen we? hordes aan vage mails, en paar video's waar Epstein danst en 'pak mij dan als je kan' speelt.

Hahaha. Dit was de het slechtste resultaat ooit. Wat een groot pervers complot had moeten zijn, is niets...
ok
pi_219973841
Heftig wel dit allemaal.
pi_219973873
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 22:44 schreef theunderdog het volgende:

Och gut. Staan je helden er te vaak in oid?
  zaterdag 31 januari 2026 @ 23:01:26 #94
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219973886
twitter
pi_219973897
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 23:00 schreef havanagila het volgende:

[..]
Och gut. Staan je helden er te vaak in oid?
Nee. Het is gewoon heel saai.
  zaterdag 31 januari 2026 @ 23:07:21 #96
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_219973907
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 23:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee. Het is gewoon heel saai.
Hmm de president van Amerika die 13 jarige kinderen heeft verkracht en waarschijnlijk zelfs medeplichtig is aan moord is niet echt saai vind ik.
pi_219973917
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 23:03 schreef theunderdog het volgende:
Het is gewoon heel saai.
Dat ligt dan echt aan jou. De hele wereld is hiermee bezig. En terecht.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 31 januari 2026 @ 23:11:21 #98
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219973934
twitter

Ook zo veel namen genoemd van belangrijke en beroemde mensen, behalve 1 iemand...
pi_219973942
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 23:11 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Ook zo veel namen genoemd van belangrijke en beroemde mensen, behalve 1 iemand...
ObamaGOD
Groot fan van User Wotte
pi_219973945
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2026 23:07 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Hmm de president van Amerika die 13 jarige kinderen heeft verkracht en waarschijnlijk zelfs medeplichtig is aan moord is niet echt saai vind ik.
Dat heeft hij niet. Dat zit in je eigen hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')