Het zijn wel smeerlappen, maar geen psychopaten? Die doen het anders uitstekend in het bedrijfsleven. Als je heel rijk wilt worden, is dat een prima manier.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:02 schreef Marsenal het volgende:
Lui als Epstein en zijn grote vrienden hebben ook nog iets met elkaar gemeen: het zijn allemaal opscheppers, leugenaars en manipulerende roofdieren. De helft van die mails voelen gefingeerd aan, of de afzenders zelf liegen de boel bij elkaar ondat ze allemaal narcisten zijn met een morbide gevoel voor humor. Het is één grote warboel van onzin, waardoor de echte feiten niet meer te vinden zijn.
Ik ben er van overtuigd dat al dezd rijke stinkerds verschrikkelijk smeerlappen zijn, maar de grote koppen zullen hierdoor gewoon niet gaan rollen. Die procederen gewoon hun vrijheid bij elkaar totdat ze sterven van ouderdom. Er gaan misschien ëén of twee minder aansprekende namen de gevangenis is, maar ook dat zie ik eigenlijk niet zomaar gebeuren.
Totaal niet. Ik heb er zelf nooit naar gekeken. Maar ik zie ook daar een patroon.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om de EBU?![]()
Er zijn nog wel wat andere gebeurtenissen de laatste tijd waarvan je dots kunt connecten aan druk vanuit Israël, aldan niet door chantage (bereikt via project Epstein)
Alleen droeftoeters zijn nu nog bezig met republikeinen en democratenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Nou nou.. de dems zijn 1 groot clubje en wij zijn er geen onderdeel van (gelukkig)
Het lijkt echt een heel kliekje, de Trumps omringen zich met veel mensen uit de Epstein files. Maar hoe zij ze een kringetje geworden en waarom bepaalt dat nog steeds hun leven?quote:
Samen heftige seks?quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het lijkt echt een heel kliekje, de Trumps omringen zich met veel mensen uit de Epstein files. Maar hoe zij ze een kringetje geworden en waarom bepaalt dat nog steeds hun leven?
quote:
Als je nog steeds samen bent, dan heb je waarschijnlijk een gezamenlijk doel die je wilt bewaren uit eerdere ervaringen.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Samen een meisje verkrachten schept wel een band!
Dat Epstein nu dood is, wil niet zeggen dat er geen feesten meer zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:32 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Als je nog steeds samen bent, dan heb je waarschijnlijk een gezamenlijk doel die je wilt bewaren uit eerdere ervaringen.
Israëliërs.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 20:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volledige file hierover:
https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00078198.pdf
Nee, Epstein is waarschijnlijk vrijwel direct opgevolgd door iemand anders die zijn diensten heeft overgenomen. Ik ben wel benieuwd wie dat is.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dat Epstein nu dood is, wil niet zeggen dat er geen feesten meer zijn.
Plus, dat is allemaal Jetset. Ons kent ons, ze hebben allemaal genoeg geld dat ze niet de hele tijd lopen te slijmen en ze zijn allemaal extreem arrogant.
Wie denk jequote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:39 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nee, Epstein is waarschijnlijk vrijwel direct opgevolgd door iemand anders die zijn diensten heeft overgenomen. Ik ben wel benieuwd wie dat is.
Gouden tijdenquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:35 schreef Tjacka het volgende:
16 jaar terug was dit nog te lezen in BNW
@:lavenderrr @:ali_boo @:divje
Interessant. Hij is natuurlijk wel lid van de groep. Netwerken. En misschien waren er ook jongetjes in de aanbieding.quote:
Wel echt een tering lijerquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:40 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Die is nogal schuw en homo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |