Die zitten al drie weken vast en nu nog negentig dagen erbij ....quote:De 61-jarige politiemedewerker waar de Rijksrecherche een onderzoek naar heeft ingesteld is een wijkagent uit Tilburg. Uit onderzoek van Omroep Brabant blijkt dat het gaat om de van sociale media bekende wijkagent Erwin, die werkzaam is het Tilburgse gebied Centrum Noord-West.
De agent zou samen met een 23-jarige vrouw op donderdag 8 januari in een woning in Tilburg zijn opgepakt door de Dienst Speciale Interventies (DSI). Uit gegevens van het Kadaster blijkt dat de woning van de wijkagent is.
Het Openbaar Ministerie maakte donderdag bekend dat de Rijksrecherche een onderzoek is gestart naar de twee verdachten. Beiden zitten de komende negentig dagen nog vast.
'Vloggende wijkagent'
De wijkagent is bij vele Tilburgers bekend als de 'vlogger'. Op het Instagramaccount van wijkagenten Tilburg Centrum Noord West geeft hij zijn volgers dagelijks een kijkje bij zijn politiewerk. Zo was er regelmatig te zien wat voor dienst hij draaide en bij welke incidenten hij ter plaatse was om hulp te verlenen. De afgelopen dagen wordt er alleen niks meer geplaatst op het account.
Politiepagina offline gehaald
Ook is de profielpagina van de desbetreffende wijkagent sinds donderdagmiddag niet meer vindbaar op de politie site. Als mensen de wijkagenten op internet opzoeken krijgen zij nog wel de optie om op het politieprofiel te klikken. Op de politiesite staat vervolgens de melding: helaas is deze pagina niet gevonden.
De politie laat desgevraagd weten geen uitspraken te kunnen doen over waarom de pagina is verwijderd. Voor meer informatie over deze zaak verwijzen zij naar het OM, dat verder niets wil zeggen.
Reden aanhouding onbekend
Het is niet bekend waarvoor de politiemedewerker en de vrouw zijn aangehouden. Ook is het onduidelijk of zij elkaar kennen. Het OM doet hier in het kader van het onderzoek ook geen uitspraken over.
Politiemedewerker en jonge vrouw opgepakt; rijksrecherche doet onderzoek
Voor een paar wietplantjes komen de DSIgoden niet. Dan moet je meer op je kerfstok hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:05 schreef D. het volgende:
Ik zag een foto bij een andere bron van een rijtjeshuis waarvan de daken van de buren allemaal besneeuwd waren, en het zijne niet, dus ik wil wel een gokje wagen naar de reden
Hoop dat die levenslang krijgtquote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gelijk de wappies die met hun trauma's komen![]()
[ x ]
Ik zie in deze nieuwslink zonnepanelen. En een oldtimer. Airco heeft die ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:05 schreef D. het volgende:
Ik zag een foto bij een andere bron van een rijtjeshuis waarvan de daken van de buren allemaal besneeuwd waren, en het zijne niet, dus ik wil wel een gokje wagen naar de reden
Ik had niet verwacht dat jij dat als een mishandeling zou bestempelen. Netjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:00 schreef Mubassie het volgende:
Heeft ie toevallig 2 moslima's in Utrecht mishandeld?
Heb het even aangepast, dom van me.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat jij dat als een mishandeling zou bestempelen. Netjes.
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:05 schreef D. het volgende:
Volgens mij bedoel jij Jan Willem, dat is iemand anders.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat is niet die motoragent toch? Die zit volgens mij in Alkmaar ofzo.
Neeeee, over hem heb ik een pittige mening. De agent waar ik het over heb rijdt altijd op de motor, maar is volgens mij ook altijd omgeving Alkmaar of Arnhem ofzo geen idee.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij Jan Willem, dat is iemand anders.
Die heeft wel een keer flink te hard gereden en zijn rijbewijs tijdelijk verloren, maar da's onschuldig vergelekenn hier mee, zo te zien.
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Neeeee, over hem heb ik een pittige mening. De agent waar ik het over heb rijdt altijd op de motor, maar is volgens mij ook altijd omgeving Alkmaar of Arnhem ofzo geen idee.
Jaaaaaa!quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
0:25 Joetjoep
Bekijk deze YouTube-video
Ja! Eindbaas is dit! Echt cool hoe hij door het verkeer gaat met zn motorquote:
Ik weet wie je bedoelt ja. Da's echt zo'n vlogger.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Neeeee, over hem heb ik een pittige mening. De agent waar ik het over heb rijdt altijd op de motor, maar is volgens mij ook altijd omgeving Alkmaar of Arnhem ofzo geen idee.
Klopt, maar die vlogt ook niet omdat hij aangereden is en er een paar maanden uit ligtquote:Op vrijdag 30 januari 2026 14:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat is niet die motoragent toch? Die zit volgens mij in Alkmaar ofzo.
Die woont in omgeving Utrechtquote:Op vrijdag 30 januari 2026 15:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij Jan Willem, dat is iemand anders.
Die heeft wel een keer flink te hard gereden en zijn rijbewijs tijdelijk verloren, maar da's onschuldig vergelekenn hier mee, zo te zien.
Oeffff dat is wel zuurquote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Klopt, maar die vlogt ook niet omdat hij aangereden is en er een paar maanden uit ligt
[..]
Die woont in omgeving Utrecht
quote:Op vrijdag 30 januari 2026 16:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Klopt, maar die vlogt ook niet omdat hij aangereden is en er een paar maanden uit ligt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |