Watquote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:26 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik vind hem verdedigend juist erg sterk, soort van Rosa
Ik kan hier niet goed uit opmaken of het sarcasme is dus ik ga daar voor de veiligheid maar vanuit.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 12:26 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik vind hem verdedigend juist erg sterk, soort van Rosa, maar dan nog meer met een "over mijn lijk" mentaliteit.
Dat zal dan al wel eerder zijn afgesproken, want nu mag hij nog niets geloof ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 16:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jordi laat er geen gras over groeien, meteen een nieuwe scout aangenomen, jongen die hij klaarblijkelijk overal mee naartoe neemt als ik het CV naast die van Jordi leg.
Excelsior pak je wel, maar reken maar niet op een flitsende wedstrijd.quote:Op zondag 1 februari 2026 08:20 schreef Black-Death het volgende:
PSV zal vandaag zeker winnen. Dus wij moeten ook volle bak.
Tuurlijk niet, voor dat soort teams telt maar 1 ding en dat is Ajax zo laag mogelijk laten eindigen.quote:Op zondag 1 februari 2026 08:20 schreef Black-Death het volgende:
PSV zal vandaag zeker winnen. Dus wij moeten ook volle bak.
Hm Fey is zo zwak, daar gaat Psv op halve kracht wel overheen.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, voor dat soort teams telt maar 1 ding en dat is Ajax zo laag mogelijk laten eindigen.
Komt wel goed schatje.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:07 schreef Black-Death het volgende:
Sutalo weer basis. Die wordt duidelijk nog in de etalage gezet.
Ondertussen is het 1 feb en is er nog geen transfer rond.
Lol. Ik maar denken dat de Calimero-pet alleen in Eindhoven lag.quote:Op zondag 1 februari 2026 10:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, voor dat soort teams telt maar 1 ding en dat is Ajax zo laag mogelijk laten eindigen.
Is Sano goed? Ik zie drie goals en vier assists. 10 miljoen klinkt veel.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Volgens Fab Romano ligt er een bod van 10 miljoen+Kaplan voor Sano bij NEC
erg goed, maar gezien de positie van NEC denk ik niet dat ze gaan meewerken.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is Sano goed? Ik zie drie goals en vier assists. 10 miljoen klinkt veel.
En Japanners zijn tot nu toe niet echt een daverend succes.
10 miljoen is een fooi voor een van de beste spelers uit de eredivisiequote:Op zondag 1 februari 2026 11:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Is Sano goed? Ik zie drie goals en vier assists. 10 miljoen klinkt veel.
En Japanners zijn tot nu toe niet echt een daverend succes.
NEC moet haar plaats kennen anders gewoon de jeugdopleiding aldaar leeg trekken. Zou ook dezelfde techniek bij AZ toepassen.quote:Op zondag 1 februari 2026 11:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
erg goed, maar gezien de positie van NEC denk ik niet dat ze gaan meewerken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |