Mede mogelijk gemaakt door ´Ach @Wotte´ . Zie het PSV topicquote:Op donderdag 29 januari 2026 18:39 schreef Lt.Bookman het volgende:
Debieltje heeft weer zitten F5'en om een nieuw topic te kunnen openen.
Kan een mod er een normale TT van maken?
quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:47 schreef onlogisch het volgende:
Even allemaal lachen om @:PSVCL boys.
Volgend seizoen wordt het beter.quote:Op donderdag 29 januari 2026 18:47 schreef onlogisch het volgende:
Een random Ajacied; kom maar door met een TT.
Wat een deugnietquote:Op donderdag 29 januari 2026 18:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door ´Ach @:wotte´ . Zie het PSV topic
Totaal de verbinding met de werkelijkheid kwijtquote:Op donderdag 29 januari 2026 15:44 schreef Wotte het volgende:
Ik verwacht nog wel een traditionele Europese supermacht bonus in die Champions League. In feite heeft Ajax die competitie ook gewoon groot gemaakt.
Lachen om Ajax werkt beterquote:Op donderdag 29 januari 2026 18:47 schreef onlogisch het volgende:
Even allemaal lachen om @:PSVCL boys.
Nah, beter lekker Ajax uitlachen bij elke kans die er is. Dus eigenlijk de hele dagquote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben we een parodie topic voor
de haat voor ajax zit diepquote:Op vrijdag 30 januari 2026 08:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nah, beter lekker Ajax uitlachen bij elke kans die er is. Dus eigenlijk de hele dag![]()
Lachen is gezond, goed voor je mentale gemoedstoestand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet.. heb bij alle aankopen of transfers mijn vraagtekens. Maargoed, dit seizoen is toch wel gespeeld.quote:Op donderdag 29 januari 2026 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
Zinchenko lijkt nu toch rond te komen.
https://www.voetbalprimeu(...)l-met-zinchenko.html
Bron weer televaag .......
Was het maar zo'n feest, maar die tweede plek is echt wel even cruciaal nog. Voorrondes Champions League moeten spelen terwijl het WK op 19 juli pas eindigt is echt een ramp.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. heb bij alle aankopen of transfers mijn vraagtekens. Maargoed, dit seizoen is toch wel gespeeld.
Maar deze aankoop is voor dit seizoen.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik weet het niet.. heb bij alle aankopen of transfers mijn vraagtekens. Maargoed, dit seizoen is toch wel gespeeld.
en laten we wel wezen de kans dat we voorrondes overleven is klein en het CL-geld hebben we hard nodig.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 09:41 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, maar die tweede plek is echt wel even cruciaal nog. Voorrondes Champions League moeten spelen terwijl het WK op 19 juli pas eindigt is echt een ramp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |