Nou ja, hij hing al 3 servicegames in de lucht natuurlijk, maar mooi dat het eindelijk is geluktquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hahaha, Jezus. Je verwacht het niet
Gelukkig is dat een korte partij.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Ook wel lekker voor Sinner en Djoko, die mogen een nachtpotje spelen
Dat wel, en is Djoko uitgerustquote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Gelukkig is dat een korte partij.
Altijd tegen mij.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:08 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zou bijna medelijden krijgen met klootzakje Zverev als hij dit verliest
Gaat wel een 3-nulletje worden. 6-3 6-4 6-2quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Ook wel lekker voor Sinner en Djoko, die mogen een nachtpotje spelen
Het is wel een volksmennertjequote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:09 schreef Parelhoofd het volgende:
Die gebaartjes 🤮
Gelukkig maakt zijn tennis veel goed
Voor het tennis zou het ook wel beter zijn als Zverev wel kon winnen van Alcaraz en Sinner in grand Slam (halve) finales.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:08 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik zou bijna medelijden krijgen met klootzakje Zverev als hij dit verliest
Als Carlos normaal was blijven doen was deze wedstrijd al 2,5 uur geleden afgelopen geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2026 10:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor het tennis zou het ook wel beter zijn als Zverev wel kon winnen van Alcaraz en Sinner in grand Slam (halve) finales.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |