Dat wel.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee joh.
Ajax gaat punten SCHROEIEN in de Conference League.
Die hebben helaas niet echt gunstig geloot in de plee offs, dus ik vrees voor de zaak jaquote:Op donderdag 30 juli 2026 16:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twente gaat ons weer punten kosten vrees ik.
Eerst maar eens lotenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
6 clubs in Europa waar ik er wel 3 van door zie gaan. Wellicht nog een 4e na PO. 5 zou helemaal geweldig zijn maar dat zal wel niet.
Oja, is ook wel handig. Vanavond voor EL en uCL?quote:
13.00quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oja, is ook wel handig. Vanavond voor EL en uCL?
Twente is veel te wisselvallig en onervaren in Europa om te zeggen dat die het wel even redden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 07:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oja, is ook wel handig. Vanavond voor EL en uCL?
Hoewel, Ajax en Twente zou je denken dat die het wel gaan redden als ik zie dat ze in pot 1 en 3 zitten van de 6.
Daarom zeg ik ook "zou je denken dat" in plaats van "dat doen ze wel ff".quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 08:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Twente is veel te wisselvallig en onervaren in Europa om te zeggen dat die het wel even redden.
Als dreigt te gebeuren grijpt de UEFA wel weer in met een nieuw systeemquote:Op vrijdag 18 september 2026 05:49 schreef raptorix het volgende:
Ik zat eens een beetje te kijken naar de langere termijn, maar Frankrijjk moet de komende 2 jaren ook goed presteren om niet voorbij te worden gelopen door Portugal, maar het kan ook de andere kant opvallen, als men slecht presteert kan men ook weer onder Nederland duiken, de Nederlandse clubs moeten echt eens punten gaan pakken in de CL zodat we ook weer eens wat bonus punten halen voor de eindstand in de poule.
Ja met de huidie puntentelling hebben ze eigenlijk feitelijk al die superleague opgezet, voor kleine landen is het eigenlijk onmogelijk nog de top 5 aan te vallen.....quote:Op vrijdag 18 september 2026 07:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Als dreigt te gebeuren grijpt de UEFA wel weer in met een nieuw systeem
Sowieso 4 clubs cl voor landen is gewoon teveel. Maar he, alles voor de knaken.quote:Op vrijdag 18 september 2026 07:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja met de huidie puntentelling hebben ze eigenlijk feitelijk al die superleague opgezet, voor kleine landen is het eigenlijk onmogelijk nog de top 5 aan te vallen.....
Voor Engeland zijn het er 5quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:12 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Sowieso 4 clubs cl voor landen is gewoon teveel. Maar he, alles voor de knaken.
Het zijn veel wedstrijden, en dit waren sterke tegenstanders, het is gewoon belangrijk om de punten te sprokkelen tegen wat zwakkere teams, daar hebben we het vorig jaar laten liggen, (laag) in de middenmoot en je bent gewoon door.quote:Op vrijdag 18 september 2026 09:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach, AZ.
Ach, NEC.
Ach, Nederland.
Zodra wij, of België weer meer clubs mogen insturen is dat eigenlijk hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Portugal 7 clubs moet sturen, en wij 5, staan wij binnenkort weer zesde. Mits Ajax, Feyenoord en PSV natuurlijk normaal blijven doen, maar daar ziet het voor nu naar uit.
De overige Nederlandse clubs kunnen prima punten pakken in het Conference Cupje.
Hele redelijke gedegen reactie dit. Gewoon down to earth, beide beentjes op de grond, uit de emotie. Keurig.quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Portugal 7 clubs moet sturen, en wij 5, staan wij binnenkort weer zesde. Mits Ajax, Feyenoord en PSV natuurlijk normaal blijven doen, maar daar ziet het voor nu naar uit.
De overige Nederlandse clubs kunnen prima punten pakken in het Conference Cupje.
We hebben eigenlijk vooral problemen gehad dat Ajax en Feyenoord een paar knakenseizoenen draaien (vooral Ajax). Dat was nergens voor nodig. Feyenoord wat 50 miljoen investeert eindigt 29e in de EL. Ajax die financieel voorheen konden opboksen met Benfica en Porto zijn de afgelopen jaren compleet afgezakt.quote:Op vrijdag 18 september 2026 10:46 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Zodra wij, of België weer meer clubs mogen insturen is dat eigenlijk hetzelfde liedje.
Onderschat het geld niet wat in de top van Portugal gespendeerd kan worden. Dat ligt hoger dan hier, bij mijn weten.quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk vooral problemen gehad dat Ajax en Feyenoord een paar knakenseizoenen draaien (vooral Ajax). Dat was nergens voor nodig. Feyenoord wat 50 miljoen investeert eindigt 29e in de EL. Ajax die financieel voorheen konden opboksen met Benfica en Porto zijn de afgelopen jaren compleet afgezakt.
Dan hadden we ook nog wat pech met de CL-loting van PSV vorig jaar. En een oneerlijk voorronde systeem waarbij kampioenen uit kleine landjes in de EL niet beschermd zijn en in de ECL wel, waardoor het indirect voor Nederlandse subtoppers eenvoudiger is om te plaatsen voor de EL dan de ECL wat enorme gevolgen heeft voor onze punten.
In het oude voorronde systeem met een functionerend Feyenoord en Ajax hadden we die zes plekken jaren kunnen houden.
Maar in de breedte weer lager volgens mij.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:10 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Onderschat het geld niet wat in de top van Portugal gespendeerd kan worden. Dat ligt hoger dan hier, bij mijn weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |