quote:
Op zaterdag 31 januari 2026 18:51 schreef SebbeSwensje het volgende:[..]
Deden ze dat maar eens met amfetamine. Ik wil het gewoon uit de muur kunnen trekken zoals een kroketje.
[..]
Weet ik niet, ik ken geen vrouwen.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2026 19:06 schreef SebbeSwensje het volgende:[..]
Ik had gewoon controle over mijn hartritme onder invloed van mijn medicatie. Kon het ritme binnen luttele seconden van speedy gonzales naar slaapstand brengen.
https://www.parool.nl/kun(...)-schaatser~b00e48bd/ja ja
speedy gonzales
hoe men ongemerkt kan afzakken van iets naar minder dan niets
quote:
Op geestelijk vlak
Na langdurig gebruik beginnen mensen zich vaak raar te gedragen:
Men gaat bijvoorbeeld telkens dezelfde handeling herhalen, heeft de drang om apparaten of machines uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten, loopt vaak te kauwen of te tandenknarsen.
Men kan depressief worden, maar tegelijk ook zeer wispelturig, prikkelbaar of agressief.
Sommige mensen krijgen een amfetaminepsychose en worden angstig, krijgen wanen en hallucinaties.
Ze zien bijvoorbeeld kleine voorwerpen of insecten (die soms op of onder de huid lijken te kruipen).
Ze voelen zich vaak erg achterdochtig, gedragen zich agressief en hebben last van slapeloosheid.
Na enige tijd kan de zin in seks afnemen of kan men in een sociaal isolement terechtkomen.
[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 04-02-2026 22:19:42 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels