Voor rust al 0-3 tevens eindstand.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
@:Wotte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5-0quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
- Perisic speelt een dijk van een wedstrijdquote:Op zondag 1 februari 2026 10:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kunnen we al een bingokaart invullen?
- PSV houdt niet de nul
- Hadj Moussa pakt geel
- Lotomba gaat in de fout
- Van Persie gaat na afloop zeggen dat hij veel vooruitgang zag
Laten we eerlijk zijn: zonder aanval heb je het ook tegen dit Feyenoord best lastig.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:01 schreef ISVV het volgende:
Ik word teruggefloten in het PSV-topic. Dus ik zal het bescheiden houden: ik denk dat ONS PSV licht favoriet is. Het zou mij niet verbazen als we winnen, maar we moeten waken voor onderschatting.
@:Coco @:BehoorlijkKritisch
Maar je mist van de basisspelers alleen Man toch? Althans, Plea en Van Bommel tel ik al niet meer mee gezien hun langdurige afwezigheid en Pepi startte ook vaak op de bank.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn: zonder aanval heb je het ook tegen dit Feyenoord best lastig.
Bommel en Pepi. En de directe backups Man en Plea.quote:Op zondag 1 februari 2026 13:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar je mist van de basisspelers alleen Man toch?
quote:Op zondag 1 februari 2026 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn: zonder aanval heb je het ook tegen dit Feyenoord best lastig.
2-1quote:Op zaterdag 31 januari 2026 13:41 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Dit soort spandoekjes vind ik altijd een beetje kansloos, net als brainfart aidshoven en dat soort zooiquote:Op zondag 1 februari 2026 14:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User PSVCL maakt as we speak screentjes van dit spandoek.
Die gaan we vanmiddag dus nog heel veel terugzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |