Gewoon tijdens de winter naar Gran canaria ofzoquote:Op maandag 26 januari 2026 18:46 schreef Näsenbar het volgende:
Terechte klacht, ga gewoon een keer extra op zomervakantie in plaats van dat geld uit te geven aan wintersport.
Of in de herfstvakantie lekker een weekje naar de Ardennen.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de winter naar Gran canaria ofzo
Heb je zoveel meer deugd van. Of naar Curaçao
Dat is dan ook enige voordeelquote:Op maandag 26 januari 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:
Met wintersport kun je wel je capuchon op tegen de kou
En vechten met de locals, da's tegenwoordig ook helemaal hipquote:Op maandag 26 januari 2026 18:53 schreef Cupfighter het volgende:
Met wintersport kun je wel je capuchon op tegen de kou
Ditquote:Op maandag 26 januari 2026 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de winter naar Gran canaria ofzo
Heb je zoveel meer deugd van. Of naar Curaçao
Lekker naar Bali als de domme proleet die je bent idd.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:35 schreef Fushia2 het volgende:
Voor hetzelfde geld ga je 2 weken naar Bali als je slim boekt!
Niet 2 weken genieten van alle luxe die het Sofitel Nasu Dua beach resort heeftquote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:55 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Lekker naar Bali als de domme proleet die je bent idd.
We zijn niet allemaal superintelligente key account managers brahquote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:35 schreef Fushia2 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal superintelligente key account managers brah
Ik lig lieverquote:Op maandag 26 januari 2026 18:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Op wintersport lééf je; in Torremolinos lig je.
Braaf volgen waar de influencers zeggen waar je naartoe moet gaanquote:
Niet je neef bezoeken in Dagestanquote:Op maandag 2 februari 2026 18:43 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Braaf volgen waar de influencers zeggen waar je naartoe moet gaan
Niet in Dongguan zijn
In geen 100 jaar ga ik naar Bali. En ik vind het niet te vergelijken met wintersport. In Bali loop je suf te sloffen en zit je voordat je het weet met een transit (hoe heten die mensen?) wat ook niet de bedoeling is. Op wintersport is het loepzuivere lucht, lekker naar benedenzoeven, en apres-ski, zó gezellig!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:35 schreef Fushia2 het volgende:
Transit? Ik boek nooit all inn vakanties?quote:Op maandag 2 februari 2026 19:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
In geen 100 jaar ga ik naar Bali. En ik vind het niet te vergelijken met wintersport. In Bali loop je suf te sloffen en zit je voordat je het weet met een transit (hoe heten die mensen?) wat ook niet de bedoeling is. Op wintersport is het loepzuivere lucht, lekker naar benedenzoeven, en apres-ski, zó gezellig!
Wij gingen altijd naar Oostenrijk en dat land staat bekend om z’n gezelligheid tijdens de wintersport. De apres-ski was echt gezellig: loeidruk, warm, glühwein en bier, met teveel mensen met rode gezichten aan te kleine tafels en Oostenrijkse liederen op de speakers.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Transit? Ik boek nooit all inn vakanties?![]()
Woon in de buurt van de Sierra Nevada, maar daar kan je mij in de winter echt niet vinden.
En après-ski is meestal een ordinaire en marginale bedoening + ik drink niet.
Ik heb het over de jaren ‘70 en ‘80.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:16 schreef Fushia2 het volgende:
Ik ging 1x skiën en dit was net in Oostenrijk....![]()
Echt iets voor studenten en overjaarse pubers
Ja, denk niet dat jij nu nog skiët?quote:Op maandag 2 februari 2026 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb het over de jaren ‘70 en ‘80.
Skiën is een vieze tatta bezigheid, en joden die skiën ook.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, denk niet dat jij nu nog skiët?
Maar vind er zelf geen ruk aan. Iedereen dat wat hij wil, maar ik vind het niks.
Paar uurtjes Landgraaf is leuk, maar ik vind het gewoon belachelijk duur geworden.
Nee, ik ski niet meer, en ook ik vind het veels te duur geworden. Zonde. Maar om te wandelen is het nog prachtig.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, denk niet dat jij nu nog skiët?
Maar vind er zelf geen ruk aan. Iedereen dat wat hij wil, maar ik vind het niks.
Paar uurtjes Landgraaf is leuk, maar ik vind het gewoon belachelijk duur geworden.
Geen criminaliteit op de pistes inderdaad.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:23 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Skiën is een vieze tatta bezigheid, en joden die skiën ook.
Ik geef geen moneyz aan dictatuurs.quote:Op maandag 2 februari 2026 18:43 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Braaf volgen waar de influencers zeggen waar je naartoe moet gaan
Niet in Dongguan zijn
Migranten zijn altijd van die materialistische proleten die denken dat instagram luxe = klasse. Maar zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:55 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Niet 2 weken genieten van alle luxe die het Sofitel Nasu Dua beach resort heeft![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |