SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven. [/warning]
Even een hele dikke knuffel voor jou Cots!quote:Op maandag 26 januari 2026 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
mis het gezellig appen met mijn moeder
Wil haar zo graag het e.e.a. vertellen, en gewoon checken hoe het met haar gaat. Alleen dat kan niet, dat maakt me super verdrietig
Beetje het kinderachtige gevoel van: ik wil mijn mama
En nu jank ik![]()
leuk! hou zelf van Wasgij puzzelsquote:Op maandag 26 januari 2026 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, was gezellig, en nu echt even op.
Lekker kletsen en bezig, veel gelachen![]()
@:greysbones Jan van Haasteren puzzel. Dit keer de bibliotheek
en heel begrijpelijkquote:mis het gezellig appen met mijn moeder
Wil haar zo graag het e.e.a. vertellen, en gewoon checken hoe het met haar gaat. Alleen dat kan niet, dat maakt me super verdrietig
* TheStigsDutchCousin knuffelt CotSquote:Op maandag 26 januari 2026 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu jank ik![]()
quote:Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Even een hele dikke knuffel voor jou Cots!
Bedanktquote:Op maandag 26 januari 2026 15:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin knuffelt CotS
Oh daar heb ik er één van liggen, binnenkort eens proberenquote:Op maandag 26 januari 2026 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk! hou zelf van Wasgij puzzels
beetje uit mijn hoofd komen
Fijn dat het gezellig was
[..]
en heel begrijpelijk
je mag ook best verdrietig zijn
quote:Op maandag 26 januari 2026 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Bedanktnormaal zou ik nu even appen met d'r. Naja, morgen weer die kant op
[..]
Oh daar heb ik er één van liggen, binnenkort eens proberen
Heb vier puzzels uit de weggeefkast verzameld, daar zat die bij.
En ja, gezelligheid was fijn
En jep... ben ook gewoon moe en labiel
Alles is even teveel nu. Logisch, heb ik vaker na een drukke dag. Heeft iedereen wel denk ik
quote:Op maandag 26 januari 2026 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
En nu jank ik![]()
Fijn dat het positief wasquote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed, familiegesprek gehad
Was confronterend, maar goed en ook wel positief
Waarschijnlijk donderdag of vrijdag naar een revalidatieplek
Leg later meer uit, ben nu echt te moe daarvoor
Lekker uitrusten nu.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed, familiegesprek gehad
Was confronterend, maar goed en ook wel positief
Waarschijnlijk donderdag of vrijdag naar een revalidatieplek
Leg later meer uit, ben nu echt te moe daarvoor
Dank je welquote:
Ze gaan er vanuit dat het goed komt, godzijdank, maar wel een kwestie van weken/maanden. Daarom ook een revalidatieafdeling. Ze krijgt daarom ook een infuus met meds tegen de botontkalking, de levensverwachting is langer dan een jaarquote:Op woensdag 28 januari 2026 10:58 schreef Lienekien het volgende:
Hebben ze ook aangegeven hoe ze vinden dat haar herstel verloopt en hoe ze verwachten dat ze nog verder gaat herstellen?
Dat lijkt me zeker fijn om te horen!quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
[..]
Ze gaan er vanuit dat het goed komt, godzijdank, maar wel een kwestie van weken/maanden. Daarom ook een revalidatieafdeling. Ze krijgt daarom ook een infuus met meds tegen de botontkalking, de levensverwachting is langer dan een jaar
Dat was fijn om te horen, haar huisarts doet telkens of ze elk moment kan dood vallen en mijn moeder hoort dat al twee jaar. Alles gelukkig geregeld. Alleen een geriater die denk (geen gerantie) dat ze het nog even uitzingt is fijn
Mijn moeder ziet het uit het zkh gaan zitten, ze wil er graag weg en het liefst weer naar dezelfde plek als met d'r bekken. Alleen dat het een verhaal van de lange adem wordt vindt ze verschrikkelijk. Dan wordt wil ze dood. Alleen als je bij korte stapjes blijft dan overziet ze het mee en accepteert ze de situatiequote:Op woensdag 28 januari 2026 11:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker fijn om te horen!
Wat vond je moeder daar zelf van? En ziet ze het revalidatiecentrum wel een beetje zitten?
quote:
Dank je wel... uiteindelijk ben ik niet te slopen heb ik soms het ideequote:Op woensdag 28 januari 2026 11:38 schreef qltel het volgende:
Jeetje, ik kan me voorstellen dat het zwaar was. Het is geen fijn vooruitzicht dat het zo lang gaag duren, maar natuurlijk wel fijn dat het waarschijnlijk goed komt.
Veel sterkte gewenst met al het gedoe, maar daar sla je je vast wel doorheen.
Je moeder heeft het wel voor de kiezen hoor!quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, terug van boodschappen doen, want bezorgen onbetaalbaar is geworden voor mijmaar ik kan weer eventjes vooruit. Wel goed eigenlijk dat bezorgen boven mijn budget is gegaan, zo moet ik wel naar de supermarkt en in geval van nood is er altijd nog Flink, maar zelf gaan geeft voldoening en ik koop om de één of andere reden alleen gezonde spullen
Familiegesprek
Er kwamen nog wat lijken uit de kast vallen (figuurlijk), wat mij niet verteld was. Zo had/heeft mijn moeder een hoofdtrauma waardoor ze alles vergeten is. Daarnaast was ze niet gewoon knock out van die morfine, maar echt in coma. Als een niet-medicus klinkt dat erg heftig
Als het goed is gaat de pijnpomp vandaag weg. Ze heeft daardoor wel veel pijn. Gisteren waren de pijnstillers al verlaagd, waardoor ze er echt slecht bij lag, vond ik en zijzelf ook trouwens
Vandaag krijg ze nog een infuus tegen de botontkalking
De transfer vpk neemt contact met me op als er een revalidatieplek gevonden is. Duimen dat het in de buurt is. In ieder geval in Stad. Duimen dus
En ze was toch wel in een licht delier na haar coma. Dat zijn nare woorden. Ik zag het meer als een beetje warrig. Een delier klinkt gelijk zo heftig, net als coma en hoofdtrauma. En kapotte schouder en kapotte pols en ontvelt overal en zeve gebroken ribben...
Vrijdag ga ik weer naar haar toe. Dan ga ik ook langs de opticien van haar om een bril te regelen. De hare is namelijk kwijt
Gisteren was zwaar en confronterend.
Ja, dat arme mensquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moeder heeft het wel voor de kiezen hoor!
Hebben ze enig idee wat er thuis is gebeurd dat ze zoveel breuken ed heeft?
Is ze haar bril verloren in het ziekenhuis?
Je moeder boft wel met jou![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |