Wanneer ben je rijk?quote:Op woensdag 28 januari 2026 11:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het lijkt me wel eens leuk om rijkemensenissues te hebben... Scheve gezichten omdat je geld weggeeft is weer eens een heel ander probleem om je druk om te maken
Ahja maar huun staf is er niet bij he, en zelf dingen bedenken en schrijven is niet iets wat bestuurders doenquote:Op woensdag 28 januari 2026 14:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar als die lui vast zitten in Enschede en samen ingesneeuwd zitten gaan ze misschien nog meer vervelende dingen verzinnen. Ze kunnen beter via teams apart zitten en een slechte verbinding hebben.
Da’s wel heel lekker kort, dat wens je iedereen toe.quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:17 schreef Blues het volgende:
Mijn winterdepressie duurde 1 dag
Wel ff mijn bril wat strakker laten zetten. Dat hielp ook.
Moeheid verdween in de nachtquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s wel heel lekker kort, dat wens je iedereen toe.
Ik wens (bijna) niemand een winterdepressie toequote:Op woensdag 28 januari 2026 20:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s wel heel lekker kort, dat wens je iedereen toe.
Ook dat natuurlijk, niemand depressief, wat zou dat fijn zijnquote:Op woensdag 28 januari 2026 20:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wens (bijna) niemand een winterdepressie toe
als je onder de 30 bent mag je je nu ziek melden met een burnoutquote:Op woensdag 28 januari 2026 13:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik probeer wel dingen te doen, maar alles is zo...zwaar? In beweging komen kost echt veel moeite. Veel dingen blijven liggen. Geen halszaakdingen maar ik vind er ook geen rust bij. Misschien is dat wel het probleem ook. Weet niet. Ugh.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Well, that escalated quickly![]()
Koor heeft dit weekend optreden. Twee avonden achter elkaar 5 minuten op het toneel met een carnavalesk ietsje. We doen elk jaar mee met die toneel- en muziek avond in het durrup.
Standaard pakken we een nummer wat we kennen, iemand maakt daar een dialect tekst op over een actueel dorpsthema en we bouwen er een toneelstukje omheen.
Ik kan 1 avond niet meedoen en miste de afgelopen repetities. Effectief had ik het dus nog nooit doorgezongen, al weet ik dat ik melodie en tekst snel oppik. Er waren voldoende zangeressen en dan vind ik dat het applaus mag naar mensen die wel heel ijverig gerepeteerd hebben.
Dirigente vond het gisteren toch wel fijn als ik die ene avond meedeed. Dus de doorloop op podium van vanavond was mijn eerste repetitie. Met spiekbriefje in requisiet.
Ik sta in het begin vrijwel alleen op het podium.
Voortdurend vol in beeld.
Krijg aan alle kanten binnenspels zaken aangereikt waarmee ik iets moet doen.
(En merkte dat lang niet iedereen even zeker is van de inzetten... ik begin dirigente te snappen).
Dus tja![]()
![]()
Morgen nog een doorlooprepetitie en dan moet het vast goed komen. Want blijkbaar zagen we er wel leuk uit
Je.kunt.het.quote:Op woensdag 28 januari 2026 21:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Well, that escalated quickly![]()
Koor heeft dit weekend optreden. Twee avonden achter elkaar 5 minuten op het toneel met een carnavalesk ietsje. We doen elk jaar mee met die toneel- en muziek avond in het durrup.
Standaard pakken we een nummer wat we kennen, iemand maakt daar een dialect tekst op over een actueel dorpsthema en we bouwen er een toneelstukje omheen.
Ik kan 1 avond niet meedoen en miste de afgelopen repetities. Effectief had ik het dus nog nooit doorgezongen, al weet ik dat ik melodie en tekst snel oppik. Er waren voldoende zangeressen en dan vind ik dat het applaus mag naar mensen die wel heel ijverig gerepeteerd hebben.
Dirigente vond het gisteren toch wel fijn als ik die ene avond meedeed. Dus de doorloop op podium van vanavond was mijn eerste repetitie. Met spiekbriefje in requisiet.
Ik sta in het begin vrijwel alleen op het podium.
Voortdurend vol in beeld.
Krijg aan alle kanten binnenspels zaken aangereikt waarmee ik iets moet doen.
(En merkte dat lang niet iedereen even zeker is van de inzetten... ik begin dirigente te snappen).
Dus tja![]()
![]()
Morgen nog een doorlooprepetitie en dan moet het vast goed komen. Want blijkbaar zagen we er wel leuk uit
Ikke wel. En diverse andere mensen ook al. Hopelijk de rest morgen bij de tweede doorloop ook.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je.kunt.het.
Je.slaat.je.erdoor. En hebt nog lol ook. 🎶
# mantra
Oh , de hele dag op in badjas en eerste volle ontbijt en halve maaltijd.quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat zal de dirigente blij zijn met je zijn @:cat-astrophe wanneer niet iedereen zeker is van zichzelf is een steunpilaar als jij fijn, voor haar en voor hen.
Hoe gaat het nu met je @:annex ?
Duimen jullie mee dat “wij” (vwn) er weer geld bij krijgen? In het eerste verhaal van Jetten en Bontebal stond dat VWN wel op iedere COA locatie aanwezig moet zijn, maar toen zat Dilan er nu niet bijquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:46 schreef AnneX het volgende:
Nou…met de vvd als vriend heb je geen vijand nodig.
#telegraaf # Lekken
quote:Op woensdag 28 januari 2026 22:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh , de hele dag op in badjas en eerste volle ontbijt en halve maaltijd.
Thx for asking.
quote:Op woensdag 28 januari 2026 23:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoeveel printers kunnen er stuk zijn![]()
Bijzondere gang van zaken @:Cat-astrophe, maar er is dus wel veel waardering van en vertrouwen in jou![]()
komt vast helemaal goed!
Lezing geven was echt heel leuk. Geïnteresseerde studenten, veel vragen, zowel inhoudelijk als ook achteraf over het proces van het onderzoek en hoe ik dat ervaren had. Nog een half uur staan napraten. Had vijf proefschriften mee met idee wie weet raak ik er nog wel eentje kwijt (ik heb nog een halve doos staan) en meer paste niet in tas, maar die zijn allemaal meegenomen. Dit soort dingen herinneren me er altijd even aan dat ik echt wel toffe dingen gedaan heb
(onderwerp was van mn PhD, dus alweer ruim 6 jaar geleden dat ik daarmee bezig was). Dat vergeet ik soms even in de waan van de dag. En als dan al die enthousiaste geïnteresseerde mensen voor me zitten dan word ik zelf ook weer enthousiast
Erna toch naar huis gegaan ipv naar ouders, halfuur langer onderweg naar wel eigen bed dus het wel waard. In slaap vallen lukt alleen nog niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |