quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:20 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bonus van die 2e dame:
En als idd andere rassen ook mee mogen doen:
Dank je voor deze bijdrage. Hoe kon ik deze kanjers vergeten.
Over de laatste Aziatische golden voice: Puur kippenvel.
Wat een stem! Nogmaals veel dank.
![]()
Ik had altijd een standaard playlistje:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had altijd een standaard playlistje:
Pata pata
Girlie girlie
Yeke yeke
Die laatste is echter niet van een dame.Wel met dames er in trouwens.
Weet ik. Evengoed een nummer dat in mijn favoriete toplijst staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is echt niet zo raar. Hoeveel Nederlanders kennen de echte Nederlandse pioniers van het artistieke gebied?quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:37 schreef ToT het volgende:
Miriam Makeba is trouwens helaas behoorlijk vergeten in Zuid Afrika. Ik ben jaren geleden naar een theatervoorstelling geweest van "Mothers of South Africa" die allemaal liedjes uit hun land zongen. De meesten van hen kwamen zelfs uit Johannesburg, maar ze hadden nog nooit van Pata pata gehoord....
SPOILER: De intro, zonder vrouwelijk gezangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: al heel snel gevonden!
Die meteen aan het begin. Niet bepaald indrukwekkend eigenlijk!Mijn vriendin toentertijd vond haar wel echt helemaal geweldig!
![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:45 schreef ToT het volgende:
Deze film heeft ook erg mooie muziek er in zitten, met name het openingsnummer (een jam sessie) is echt waanzinnig!
Een dikke oudere zigeunerin die hier in meespeelde en een lied zong scheen best beroemd te zijn. Vlak voor haar dood trad ze nog op in Nederland, maar ik kan zo gauw niks van haar vinden.Ik ben het eens met je vriendin. Ik had eens een of ander fragment van een of ander encyclopedie en daar stond ook een soortgelijk fragment op.SPOILER: De intro, zonder vrouwelijk gezangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: al heel snel gevonden!
Die meteen aan het begin. Niet bepaald indrukwekkend eigenlijk!Mijn vriendin toentertijd vond haar wel echt helemaal geweldig!
Vreselijk ordinaire vrouw, maar dat is het leven. Deze vrouw had het toen blijkbaar, anders werd ze niet herinnerd.
Wij mensen, wij zijn echt niet zoals Hollywood ons wil doen voorkomen.
Wij zijn rauw, uit het leven gegrepen, wij zijn wie we zijn.
Ook waar, maar toch...quote:Op donderdag 22 januari 2026 21:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je vriendin. Ik had eens een of ander fragment van een of ander encyclopedie en daar stond ook een soortgelijk fragment op.
Vreselijk ordinaire vrouw, maar dat is het leven. Deze vrouw had het toen blijkbaar, anders werd ze niet herinnerd.
Wij mensen, wij zijn echt niet zoals Hollywood ons wil doen voorkomen.
Wij zijn rauw, uit het leven gegrepen, wij zijn wie we zijn.
Oew, Skunk Anansie idd!quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:05 schreef Farenji het volgende:
Samara Joy
Angelique Kidjo
Skin van Skunk Anansie
Concha Buika
Celia Cruz
Sabrina Starke
Ella Fitzgerald
Nou, zo'n zeiknummer is het echt niet hoor. Maar smaken verschillen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:07 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ontiegelijk zeiknummer, maar die stem had zeer zeker wel potentie.
Ja nou het mist gewoon echt wat. Het is pompeus om pompeus te zijn, zonder echt een ziel er in.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou, zo'n zeiknummer is het echt niet hoor. Maar smaken verschillen.
Toch bedank voor jouw pareltjes.
Dit is wat FOK zo bijzonder maakt. Elk individu geeft zijn eigen bijdrage.
En bouwt op deze manier toch een mooie 'tijdcapsule' opl.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |