Fotos hoeft van mij niet. Laat me verrassen hahah, doe mij de dames maar dan en dan kan CupFighter de heren kleding hebben.quote:Op maandag 26 januari 2026 14:00 schreef superkimmi het volgende:
Hebben jullie voorkeur voor de heren L, of dames xl? @:lpfan @:cupfighter
En is er dsn nog behoefte aan wat foto’s? Want die kan ik alsnog maken, maar doe dat liever alleen als dit nog nuttig is
Ik voor de herenquote:Op maandag 26 januari 2026 14:00 schreef superkimmi het volgende:
Hebben jullie voorkeur voor de heren L, of dames xl? @:lpfan @:cupfighter
En is er dsn nog behoefte aan wat foto’s? Want die kan ik alsnog maken, maar doe dat liever alleen als dit nog nuttig is
Gestuurd!quote:Op maandag 26 januari 2026 17:24 schreef superkimmi het volgende:
Sturen jullie een dm met je adres? Dan zijn de kleren wat ons betreft hierbij vergeven!
Gedaan!quote:Op maandag 26 januari 2026 17:24 schreef superkimmi het volgende:
Sturen jullie een dm met je adres? Dan zijn de kleren wat ons betreft hierbij vergeven!
Helemaal prima!quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:41 schreef superkimmi het volgende:
We hebben een drukke week, maar zaterdag gaan we de kleding versturen!
Harstikke fijn!quote:Op donderdag 29 januari 2026 09:41 schreef superkimmi het volgende:
We hebben een drukke week, maar zaterdag gaan we de kleding versturen!
Ik heb een voedselvergiftiging gehad, maar we zijn as we speak de dozen aan het vullen! Gaan straks op de post.quote:
Oh bah! Beterschap!quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb een voedselvergiftiging gehad, maar we zijn as we speak de dozen aan het vullen! Gaan straks op de post.
Dank je wel en beterschapquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:10 schreef superkimmi het volgende:
De kledingdozen zijn verstuurd! Hopelijk zit er wat tussen voor jullie!
Veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb het pakket binnen
Een flinke doos vol goede kleding
Erg blij mee
Dank je wel
Wat fijn!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb het pakket binnen
Een flinke doos vol goede kleding
Erg blij mee
Dank je wel
Je moet ook altijd goed naar de houdbaarheidsdatum op die Kapitein Iglo verpakkingen kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2026 15:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb een voedselvergiftiging gehad, maar we zijn as we speak de dozen aan het vullen! Gaan straks op de post.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |