abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219902230
Wij hebben net een grote schoonmaak gedaan in de kledingkast. Daardoor hebben we vooral heel veel hoodies, truien en vesten heren maat L en dames maat XL die weg kunnen. Allemaal zonder beschadiging, hoogstens met wat haren van katten (handig om te weten voor als je een allergie hebt).

Maken we hier iemand blij mee? Laat het vooral weten, mag ook in dm.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Spellchecker donderdag 22 januari 2026 @ 21:19:42 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219902480
Echt weer een schitterend FHF-topic O+ _O_
pi_219902481
Lief gebaar, maar ik bedank.
  Manager PR/Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 21:34:22 #4
269689 crew  Viv
pi_219902615
Wat lief @superkimmi en @KapiteinIglo O+

Ik heb de TT verduidelijkt. Hopelijk vinden jullie een goede bestemming voor de kleding. :)
pi_219902754
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:34 schreef Viv het volgende:
Wat lief @:superkimmi en @:kapiteiniglo O+

Ik heb de TT verduidelijkt. Hopelijk vinden jullie een goede bestemming voor de kleding. :)
Eens!!! Maar ik vind wel dat je als aanbieder verplicht bent om deze kleding schoon aan te bieden
Gewetensvraag: Zou jij tweedehands kleding kopen waarvan je weet dat deze vol zitten met kattenharen?
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:52:47 #6
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219902809
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Eens!!! Maar ik vind wel dat je als aanbieder verplicht bent om deze kleding schoon aan te bieden
Gewetensvraag: Zou jij tweedehands kleding kopen waarvan je weet dat deze vol zitten met kattenharen?
Nee een verdwaalde kattenhaar benoemen, wat ook met een allergie al vervelende reacties kan geven, is heel wat anders dan kleding vol haren.

Ik heb ook katten en benoem het bij verkoop ook. Ik ga er altijd overheen met een pluizenroller om het perfect af te leveren maar ik kan een haar over het hoofd zien.

Je kan woorden ook uit zijn verband trekken.
Ik heb je lief mijn hele leven
  Manager PR/Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 21:52:57 #7
269689 crew  Viv
pi_219902810
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:47 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Het komt uit hun kledingkast, dus lijkt me dat het sowieso schoon genoeg is om aan te bieden.

"Hoogstens met wat kattenharen" is ook niet hetzelfde als "vol met kattenharen". ;)
pi_219902822
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:52 schreef laziness het volgende:

[..]
Nee een verdwaalde kattenhaar benoemen, wat ook met een allergie al vervelende reacties kan geven, is heel wat anders dan kleding vol haren.

Ik heb ook katten en benoem het bij verkoop ook. Ik ga er altijd overheen met een pluizenroller om het perfect af te leveren maar ik kan een haar over het hoofd zien.

Je kan woorden ook uit zijn verband trekken.
Of je kan tussen de regels lezen.
pi_219902835
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Of je gaat ergens anders zitten zeveren. Ik verkoop niks. Het is gratis. Ouwe zeikerd.
Op anoniem
pi_219902862
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:52 schreef Viv het volgende:

[..]
Het komt uit hun kledingkast, dus lijkt me dat het sowieso schoon genoeg is om aan te bieden.

"Hoogstens met wat kattenharen" is ook niet hetzelfde als "vol met kattenharen". ;)
Hoezo? Heeft de aanbieder de haartjes geteld dan?

Nee, even zonder gekheid, als ik iets te koop aanbied, dan ga ik geen spullen aanbieden die zijn vervuild of die zijn beschadigd.

En vooral kleding, dat draag je op je naakte lichaam.
Lijkt mij geen prettig idee.

Ik koop regelmatig 2dehands boeken en ik zie ook heus wel de waarschuwingen.
En toch ging ik over mijn nek toen ik een boek had met hele vieze en verdachte vlekken.
  Spellchecker donderdag 22 januari 2026 @ 22:00:38 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219902871
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Hoezo? Heeft de aanbieder de haartjes geteld dan?

Nee, even zonder gekheid, als ik iets te koop aanbied, dan ga ik geen spullen aanbieden die zijn vervuild of die zijn beschadigd.

En vooral kleding, dat draag je op je naakte lichaam.
Lijkt mij geen prettig idee.

Ik koop regelmatig 2dehands boeken en ik zie ook heus wel de waarschuwingen.
En toch ging ik over mijn nek toen ik een boek had met hele vieze en verdachte vlekken.
Als je tweedehands kleding koopt dan was je die toch voordat je die gaat dragen ....
pi_219902877
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 21:54 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Daar zou ik dan maar mee stoppen. Want t is precies dat, je kan niet garanderen als je katten hebt dat er nergens meer een haartje in zit. Net als dat ik het fijn vind als een roker netjes aangeeft dat het een roker is als diegene spullen weggeeft of verkoopt.
pi_219902886
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:00 schreef maily het volgende:

[..]
Als je tweedehands kleding koopt dan was je die toch voordat je die gaat dragen ....
Ik koop nooit tweedehands kleding. Waarschijnlijk een overblijfsel van mijn smetvreesperiode.
Ik maak het zelf of ik laat het maken.
pi_219902898
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik koop nooit tweedehands kleding. Waarschijnlijk een overblijfsel van mijn smetvreesperiode.
Ik maak het zelf of ik laat het maken.
Wat doe je dan precies in dit topic?
pi_219902905
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:01 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Daar zou ik dan maar mee stoppen. Want t is precies dat, je kan niet garanderen als je katten hebt dat er nergens meer een haartje in zit. Net als dat ik het fijn vind als een roker netjes aangeeft dat het een roker is als diegene spullen weggeeft of verkoopt.
Als jonge meid ging ik op zoek naar een leuk bed. Adv. gelezen, gebeld en er naar toe.
Zo genant. Moeder en zoon die ons dat bed lieten zien.

Een gammel uit latten bestaande bedje met een matras die onder de bloedvlekken zaten. :r :r :r
Sommige mensen schamen zich nergens voor.
pi_219902916
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:04 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Wat doe je dan precies in dit topic?
Lezen en reageren.
  Manager PR/Moderator donderdag 22 januari 2026 @ 22:10:13 #17
269689 crew  Viv
pi_219902948
quote:

[..]
Ja, al is het maar voor het idee. :)
pi_219902980
quote:

[..]
Met wassen krijg je kattenharen er niet uit.
Geloof me, ik heb meer dan 30 jaar katten in mijn huis gehad.
Ik zou wel eens willen zien welke gek mijn driezitsbank zou willen kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')