quote:Op donderdag 22 januari 2026 20:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Had hij gratis je volle melkborsten leeg mogen zuigen met zijn pijpmondje?
Nou nou nouquote:Op donderdag 22 januari 2026 20:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Had hij gratis je volle melkborsten leeg mogen zuigen met zijn pijpmondje?
Ik denk dat hij je met open armen had ontvangen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:17 schreef poolmetuitkering het volgende:
[..]
Nee, ik mocht van mijn ouders zelfs niet bijklussen als misdienaar.
quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:19 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je met open armen had ontvangen.
ik weet oprecht niet wat dat is... behalve dat het wel gezellig was met al die bijeenkomsten met andere toen 12-jarigen. we gingen naar de bisdom in rotterdam en we moesten ook een keer bij dequote:Op donderdag 22 januari 2026 22:20 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik 's morgens altijd.
Geen idee, ik ben protestants.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:24 schreef poolmetuitkering het volgende:
[..]
ik weet oprecht niet wat dat is... behalve dat het wel gezellig was met al die bijeenkomsten met andere toen 12-jarigen. we gingen naar de bisdom in rotterdam en we moesten ook een keer bij depastoor
komen biechten
maar wat is een vormsel nou eigenlijk?
Trump is 79...quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:17 schreef poolmetuitkering het volgende:
Nee maar ff serieus
SOMMIGE MANNEN ZIJN MOOOII zelfs als ze in de 80 zijn
ik hoop dat ik snel de ware tegen kom en ik die minstens net zo knap als mijn vroegere pastoor vind!
Ik heb hier geen actieve herinnering aan, en ik heb al die bullshit vroeger wel moeten doorlopen.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:37 schreef -Sigaartje het volgende:
Even opgezocht.
Vormsel
Dit is een sacrament, waarin door de handoplegging en zalving met de Heilige Olie (Chrisma) en het uitspreken van de sacramentswoorden de genade gegeven wordt om het geloof standvastig te belijden in woord en daad. En dus ook uitkomen voor het katholieke geloof en er trots op zijn. De vormeling moet gedoopt en in staat van genade zijn (en bijvoorbeeld geen doodzonde op zijn geweten hebben). Het vormsel is een officiële bevestiging van het lidmaatschap van de katholieke kerk. Het vormsel wordt toegediend door de bisschop of diens vervanger, de coadjutor. Hij geeft daarbij met twee vingers een tik op de wang.
CoadjutorIk krijg een heel vies en naar gevoel bij dat woord.
ah dan ben ik niet de enige die alles is vergeten xDquote:Op donderdag 22 januari 2026 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier geen actieve herinnering aan, en ik heb al die bullshit vroeger wel moeten doorlopen.
Ben zelfs misdienaar geweest, en nee: ik heb nooit voor meneer pastoor hoeven te bukken!
Ja was in de 6e klas (wat tegenwoordig groep 8 heet) van de basisschool.quote:Op donderdag 22 januari 2026 23:14 schreef poolmetuitkering het volgende:
[..]
ah dan ben ik niet de enige die alles is vergeten xD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |