abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219901604
Ik hoorde vanochtend dat de pastoor is overleden. Waar ik mijn communie en vormsel bij heb gedaan.

In de diverse overlijdensadvertenties staan foto's. En dit was echt oprecht een onwijs mooie man met een mooi gezicht, ik ben verliefd. *;

Helaas zou hij als hij nu nog leefde al dik in de 80 zijn.

Maar ik als jong ding had nooit deze man kunnen krijgen door ons enorme leeftijdsverschil :(
pi_219901712
Had hij gratis je volle melkborsten leeg mogen zuigen met zijn pijpmondje?
pindazakje
pi_219901717
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:12 schreef Hyaenidae het volgende:
:')
pi_219902018
Cool story, bro! Fistbump, mattie!
pi_219902029
Was je 1 van zijn koorknaapjes?
  donderdag 22 januari 2026 @ 21:34:15 #6
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219902613
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Nou nou nou
.
.
.
.
.
Waarom zou je dat gratis doen als je er ook aan kan verdienen?
Huilen dan.
pi_219903001
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:36 schreef ToT het volgende:
Was je 1 van zijn koorknaapjes?
Nee, ik mocht van mijn ouders zelfs niet bijklussen als misdienaar.
pi_219903008
Nee maar ff serieus

SOMMIGE MANNEN ZIJN MOOOII zelfs als ze in de 80 zijn

ik hoop dat ik snel de ware tegen kom en ik die minstens net zo knap als mijn vroegere pastoor vind!
pi_219903022
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:17 schreef poolmetuitkering het volgende:

[..]
Nee, ik mocht van mijn ouders zelfs niet bijklussen als misdienaar.
Ik denk dat hij je met open armen had ontvangen. :D
pi_219903023
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:19 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik denk dat hij je met open armen had ontvangen. :D
:D
pi_219903025
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 20:05 schreef poolmetuitkering het volgende:
vormsel
Dat heb ik 's morgens altijd.
pi_219903050
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:20 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Dat heb ik 's morgens altijd.
ik weet oprecht niet wat dat is... behalve dat het wel gezellig was met al die bijeenkomsten met andere toen 12-jarigen. we gingen naar de bisdom in rotterdam en we moesten ook een keer bij de :D pastoor :D komen biechten

maar wat is een vormsel nou eigenlijk?
pi_219903116
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:24 schreef poolmetuitkering het volgende:

[..]
ik weet oprecht niet wat dat is... behalve dat het wel gezellig was met al die bijeenkomsten met andere toen 12-jarigen. we gingen naar de bisdom in rotterdam en we moesten ook een keer bij de :D pastoor :D komen biechten

maar wat is een vormsel nou eigenlijk?
Geen idee, ik ben protestants.
pi_219903122
Even opgezocht.

Vormsel
Dit is een sacrament, waarin door de handoplegging en zalving met de Heilige Olie (Chrisma) en het uitspreken van de sacramentswoorden de genade gegeven wordt om het geloof standvastig te belijden in woord en daad. En dus ook uitkomen voor het katholieke geloof en er trots op zijn. De vormeling moet gedoopt en in staat van genade zijn (en bijvoorbeeld geen doodzonde op zijn geweten hebben). Het vormsel is een officiële bevestiging van het lidmaatschap van de katholieke kerk. Het vormsel wordt toegediend door de bisschop of diens vervanger, de coadjutor. Hij geeft daarbij met twee vingers een tik op de wang.

Coadjutor :{ Ik krijg een heel vies en naar gevoel bij dat woord.
pi_219903279
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:17 schreef poolmetuitkering het volgende:
Nee maar ff serieus

SOMMIGE MANNEN ZIJN MOOOII zelfs als ze in de 80 zijn

ik hoop dat ik snel de ware tegen kom en ik die minstens net zo knap als mijn vroegere pastoor vind!
Trump is 79...
pi_219903286
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:37 schreef -Sigaartje het volgende:
Even opgezocht.

Vormsel
Dit is een sacrament, waarin door de handoplegging en zalving met de Heilige Olie (Chrisma) en het uitspreken van de sacramentswoorden de genade gegeven wordt om het geloof standvastig te belijden in woord en daad. En dus ook uitkomen voor het katholieke geloof en er trots op zijn. De vormeling moet gedoopt en in staat van genade zijn (en bijvoorbeeld geen doodzonde op zijn geweten hebben). Het vormsel is een officiële bevestiging van het lidmaatschap van de katholieke kerk. Het vormsel wordt toegediend door de bisschop of diens vervanger, de coadjutor. Hij geeft daarbij met twee vingers een tik op de wang.

Coadjutor :{ Ik krijg een heel vies en naar gevoel bij dat woord.
Ik heb hier geen actieve herinnering aan, en ik heb al die bullshit vroeger wel moeten doorlopen.
Ben zelfs misdienaar geweest, en nee: ik heb nooit voor meneer pastoor hoeven te bukken! :')
pi_219903292
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 23:13 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik heb hier geen actieve herinnering aan, en ik heb al die bullshit vroeger wel moeten doorlopen.
Ben zelfs misdienaar geweest, en nee: ik heb nooit voor meneer pastoor hoeven te bukken! :')
ah dan ben ik niet de enige die alles is vergeten xD
pi_219903301
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 23:14 schreef poolmetuitkering het volgende:

[..]
ah dan ben ik niet de enige die alles is vergeten xD
Ja was in de 6e klas (wat tegenwoordig groep 8 heet) van de basisschool.
Moest ook zoiets primitief ritueels gebeuren in de kerk.
Ik heb zelfs als kleuter nooit geloofd in God, Jezus of de Bijbel.
En toen ik er achter kwam dat Sinterklaas niet bestond, stond voor mij gelijk vast dat Jezus en God gewoon Sinterklaas voor volwassenen waren: wie zoet is gaat naar de hemel, wie stout is gaat naar de hel.
Fucking bullshit.
pi_219903309
Maar goed, Aleksandra; heb je nog een beetje lekker dikke tieten / manboobs? Ik gok dat laatste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')