Nu nog vol zien te houdenquote:
nee weet niet of dat mij luktquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:35 schreef Dotteke het volgende:
@:gebrokenglas mag wel op gaan passen
Je had ook niet verwacht naar de derde plaats te komenquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee weet niet of dat mij lukt
jawelquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had ook niet verwacht naar de derde plaats te komen
Volgende maand nummer 1quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jawel
althans, eerst niet maar daarna wel
Oke. We gaan het zien. Je bent behoorlijke op jacht dag en nacht de de kans is aanwezig. gG kan onder werktijd niet zoveel bolken als jijquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jawel
althans, eerst niet maar daarna wel
Ah ok, nou een 3e plek is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik betwijfel het, heb deze maand wat rustiger
Helloquote:
die roze driehoek?quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:42 schreef Lovely het volgende:
Had vanmiddag trouwens de nieuwe Bakker Bart flap, smaakte best lekker
Nquote:
Ik bedoelde dat ik een dutje ga doenquote:
ze openen ook op het station ipv Broodzaakquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:42 schreef Lovely het volgende:
Had vanmiddag trouwens de nieuwe Bakker Bart flap, smaakte best lekker
O nog steeds pissed op je zus? Slaap lekker 😘quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik een dutje ga doen
Pissed
Lekker duttenquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik een dutje ga doen
Pissed
Nee in het algemeenquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog steeds pissed op je zus? Slaap lekker 😘
Ach lieverd toch. Kon ik maar wat voor je doenquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee in het algemeen
Mijn hoofd is 1 grote oceaan met bubbels en hoge golven
Gsat vast wel goed lopen,broodjes zijn wel lekker van hunquote:Op donderdag 22 januari 2026 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze openen ook op het station ipv Broodzaak
quote:
die van jou zijn niet zweeds tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |