Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had Die Mario is geshouckt, had aleen niet door dat topic vol was
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@mario390 kanst du das erklären?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ik wist niet dat dat mario z'n kopje thee was!
Maar okee: stunning & brave!![]()
Het scheelt niet veel meer.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kijk maar naar zijn en mijn verschilWerkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hm okee, zit hier nog een verhaallijn achter, of propt die neger 'm gelijk er in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
115 punten wowquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kijk maar naar zijn en mijn verschil![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hm okee, zit hier nog een verhaallijn achter, of propt die neger 'm gelijk er in?
zwoele mannen en vrouwen ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien dat die neger in de motregen stond en heeft deze meneer 'm binnen gelaten?
Bekijk deze YouTube-video![]()
O dat bedoeld hij. Ach zo danke freulinequote:
Doen ze overal welquote:
Maar is het nog een beetje leuk kijken deze BB?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil jij regisseren?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hm okee, zit hier nog een verhaallijn achter, of propt die neger 'm gelijk er in?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dat kenn ikquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:49 schreef ToT het volgende:
Misschien dat die neger in de motregen stond en heeft deze meneer 'm binnen gelaten?
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Hij blijft erover posten dus dat zal dan wel.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen ze overal wel
Maar is het nog een beetje leuk kijken deze BB?![]()
nog niet zo, was letzte jaar beterquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen ze overal wel
Maar is het nog een beetje leuk kijken deze BB?![]()
Wij kunnen het niet zien, BB Brazil.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Jammer, maar het is net begonnen het kan nog alle kanten op natuurlijkquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog niet zo, was letzte jaar beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ook niet verstaan dus weinig zin om t te kijkenquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Wij kunnen het niet zien, BB Brazil.![]()
![]()
Duur, bedoel je.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:51 schreef Lovely het volgende:
Het wordt steeds gekker
[ afbeelding ]Werkplek
(zelfst. naamw.)
Klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:51 schreef Lovely het volgende:
Het wordt steeds gekker
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je krijgt t hier allemaal mee hoor, of je t wil of nietquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Wij kunnen het niet zien, BB Brazil.![]()
Van Pedro tot schwule Negers.![]()
Ja, maar het boeit mij niet.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:53 schreef maily het volgende:
[..]
Je krijgt t hier allemaal mee hoor, of je t wil of niet![]()
Van Pedro tot schwule Negers.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Op een pizza?quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat ook nog eens ja, al zou ik t wel willen proberen![]()
De gek is niet degene die het VERkoopt maar degene die het koopt.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:51 schreef Lovely het volgende:
Het wordt steeds gekker
[ afbeelding ]![]()
Mij ook nietquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar het boeit mij niet.![]()
![]()
Dan ben ik lekker gekquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
De gek is niet degene die het VERkoopt maar degene die het koopt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: