Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-01-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Weet ik niet, was er niet bijquote:Op donderdag 22 januari 2026 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het hem nog gelukt dat op beeld te krijgen?
O en later ook niet gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik niet, was er niet bij
Dan moet je wel snel kunnen tekeken lijkt mijquote:
Dan weet je ook of het later nog gelukt is toch?quote:
Schetsenquote:Op donderdag 22 januari 2026 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je wel snel kunnen tekeken lijkt mij
quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had een docent tekenen die meeging bij eens choolreis en alles ging tekenen ipv fotograferen
Dan moet je wel snel kunnen tekeken lijkt mijquote:
Schetsen danquote:
En dan gaat ie later details aan toevoegenquote:Op donderdag 22 januari 2026 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je wel snel kunnen tekeken lijkt mij
[..]
Schetsen dan
Idd meestal zat de reservebatterij bij in de camerazakquote:Op donderdag 22 januari 2026 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan weet je ook of het later nog gelukt is toch?
Tekenen, schetsen, het maakt niet uit het blijft mooi en kunstigquote:Op donderdag 22 januari 2026 14:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan gaat ie later details aan toevoegen
Wel slimquote:Op donderdag 22 januari 2026 14:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd meestal zat de reservebatterij bij in de camerazak
Deden wij ook altijd.quote:Op donderdag 22 januari 2026 14:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd meestal zat de reservebatterij bij in de camerazak
Arme jij dat ze je zo lang laten lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |