Mwah dat lijkt me niet. Zie Pafos wel winnen en Napoli niet verliezen. Dan mag er nog maar 1 uitslag “ongunstig” vallen en er zijn net even te veel mogelijkheden daarvoor denk ik.quote:Op woensdag 28 januari 2026 07:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie het Ajax nog redden ook.
Dat zal dus wel echt even smakelijk lachen worden.
Pafos gaat inderdaad het team teveel zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah dat lijkt me niet. Zie Pafos wel winnen en Napoli niet verliezen. Dan mag er nog maar 1 uitslag “ongunstig” vallen en er zijn net even te veel mogelijkheden daarvoor denk ik.
Ik zeg allebei eruit tenzij PSV een puntje pakt omdat dat voor allebei voldoende is
Zou idd mooi zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Pafos gaat inderdaad het team teveel zijn.
Wel mooi, CyprusGoden in de KO.
Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:Op woensdag 28 januari 2026 08:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax gewoon zakelijk naar de volgende ronde.
AadGodquote:Op woensdag 28 januari 2026 08:38 schreef RamboDirk het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
We gaan live rekenen met Aad vanavond.
- veel schommelingen
- groot peleton
- aansluiting met 23/24/25
- veldslag
- 21 is 5
- 1 wedstrijd 3 punten
- geeft wel kleur aan deze competitie
je kan er wel vanuit gaan dan beide NLse clubs er na vanavond uitliggen.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoop is uitgestelde teleurstelling.
Lijkt me ook, jullie hadden een puntje moeten pakken tegen Benfica/Gala of je doelsaldo niet moeten verneuken en PSV had niet thuis mogen verliezen van Atletico én Union.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je kan er wel vanuit gaan dan beide NLse clubs er na vanavond uitliggen.
Daar ga ik ook vanuit. Maar de kans dat Ajax doorgaat is nog flink kleiner dan de kans dat PSV doorgaat.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:22 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je kan er wel vanuit gaan dan beide NLse clubs er na vanavond uitliggen.
PSV heeft het in ieder geval nog in eigen hand, voor wat het waard isquote:Op woensdag 28 januari 2026 09:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit. Maar de kans dat Ajax doorgaat is nog flink kleiner dan de kans dat PSV doorgaat.
Ajax en Feyenoord hebben met name veel te weinig gebracht.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:35 schreef Simmertje het volgende:
Het wordt voor Ajax al een hele opgave om te winnen, laat staan dat ook nog eens 7 potjes goed gaan vallen. PSV zie ik het overigens ook niet redden. Gewoon een dramatisch Europees jaar voor de Nederlandse clubs.
Go Ahead heeft van alle zes gewoon het beste gepresteerd. Jammer dat ze niet net de tussenronde in kondenquote:Op woensdag 28 januari 2026 09:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord hebben met name veel te weinig gebracht.
Van Utrecht en Go Ahead had ik toch al niks verwacht, al is Utrecht met 1 uit 7 wel heel dramatisch.
PSV ook gewoon hoor. By far de sterkste selectie van Nederland en hadden gewoon van Union en Olympiakos moeten winnen. Daarnaast heeft AZ ook gewoon ondergepresteerd gezien de clubs in ECL toernooi.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord hebben met name veel te weinig gebracht.
Van Utrecht en Go Ahead had ik toch al niks verwacht, al is Utrecht met 1 uit 7 wel heel dramatisch.
Als PSV vandaag overleeft zou ik niet over onderpresteren spreken, als ze niet doorgaan wel. Datzelfde geldt voor Ajax. Feyenoord vind ik sowieso de grootste onderpresteerders, gevolgd door Utrecht.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
PSV ook gewoon hoor. By far de sterkste selectie van Nederland en hadden gewoon van Union en Olympiakos moeten winnen. Daarnaast heeft AZ ook gewoon ondergepresteerd gezien de clubs in ECL toernooi.
Ajax heeft in het eerste deel met Heitinga sowieso ondergepresteerd. Als ze nu winnen maar niet doorgaan hebben Grim en de spelers gedaan wat ze konden.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PSV vandaag overleeft zou ik niet over onderpresteren spreken, als ze niet doorgaan wel. Datzelfde geldt voor Ajax. Feyenoord vind ik sowieso de grootste onderpresteerders, gevolgd door Utrecht.
AZ is natuurlijk pas echt te zeggen aan het eind van het seizoen, maar puur op de groepsfase zou ik ze onder PSV zetten zelfs als die vandaag verliezen.
Denk inderdaad niet dat het Ajax van nu 0 punten had gehaald tegen Marseille, Gala en Benfica. Dat hadden toch minimaal wel 2-3 punten moeten zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ajax heeft in het eerste deel met Heitinga sowieso ondergepresteerd. Als ze nu winnen maar niet doorgaan hebben Grim en de spelers gedaan wat ze konden.
Bayern zit in een zwakke fase. Harry Kane is het effe helemaal kwijt.quote:Op woensdag 28 januari 2026 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV heeft het in ieder geval nog in eigen hand, voor wat het waard is
Ja, Ajax onder Heitinga was belachelijk. Nog steeds een schande dat hij trainer van Ajax was. En omdat de helft van de voorronde onder zijn leiding was, heeft Ajax idd zwaar onder gepresteerd.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ajax heeft in het eerste deel met Heitinga sowieso ondergepresteerd. Als ze nu winnen maar niet doorgaan hebben Grim en de spelers gedaan wat ze konden.
AZ is al door.quote:Op woensdag 28 januari 2026 10:24 schreef papert het volgende:
[..]
Ja, Ajax onder Heitinga was belachelijk. Nog steeds een schande dat hij trainer van Ajax was. En omdat de helft van de voorronde onder zijn leiding was, heeft Ajax idd zwaar onder gepresteerd.
Feyenoord heeft dat ook. Van AZ mochten we iets meer verwachten, maar als die doorgaan is het uiteindelijk alsnog goed genoeg, zelfde geldt voor PSV.
AZ had gewoon bij de eerste 8 moeten zitten. Mja gezien de loting gaan ze nog wel een ronde verder (mag ik hopen).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |