Lekker hoor. Op de bank in slaap vallen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik was in slaap gevallen op de bank en word ineens wakker van weer een goal.
Sinds Ajax weer wint, laat PSV het afweten.quote:
ABN Amro of ING?quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lekker hoor. Op de bank in slaap vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ABN Amro of ING?De huisbank, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Het universum gunt Nederland maar een beperkte hoeveelheid succesquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds Ajax weer wint, laat PSV het afweten.
Wanneer weer WK?quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Stand up if you love the darts Wytse.
Op 3 persoonlijke fouten en op fysieke kracht verlies je het totaal.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:30 schreef Zorro het volgende:
Ik had hier hoop op een puntje, maar ik rekende er eigenlijk al op dat het tegen Bayern het moet worden
Aha, is dat het.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het universum gunt Nederland maar een beperkte hoeveelheid succes
Net als bij Olympiakos NIETS gecreeerdquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:32 schreef Cherni het volgende:
[..]
Op 3 persoonlijke fouten en op fysieke kracht verlies je het totaal.
Morgen lees je dan wel dat het nog KNOTSGEK werdquote:Op woensdag 21 januari 2026 22:32 schreef ISVV het volgende:
Ik denk niet dat we dit nog rechttrekken. Deze successupporter gaat zo lekker slapen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |