abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219894767
Een Britse vrouw is schuldig bevonden aan vrijheidsberoving, dwangarbeid en mishandeling van een andere vrouw. Ze wordt ervan verdacht haar gedurende 25 jaar als slaaf te hebben behandeld. Het slachtoffer werd geslagen en werd gedwongen schoonmaakmiddel te drinken.

De Britse politie kwam slachtoffer K. in 2021 op het spoor na een tip van een van de zoons van de dader, de 56-jarige Mandy Wixon. Hij had zijn zorgen geuit over het welzijn van K.

Volgens de BBC kwam de laaggeletterde K. uit een moeilijk gezin. In 1996, toen ze waarschijnlijk zestien jaar was, werd ze overgedragen aan Wixon in het plaatsje Tewkesbury. Zij kende de familie.

K. zou vervolgens gedurende een periode van 25 jaar zijn mishandeld. Ze werd onder meer geslagen met een bezemsteel. Hierdoor verloor ze enkele tanden. Ook werd ze gedwongen schoonmaakmiddel te drinken. Daarnaast kreeg ze bleekmiddel in het gezicht gespoten en werd haar haar tegen haar wil afgeschoren.

Toen politieagenten uiteindelijk poolshoogte kwamen nemen, troffen ze een slaapkamer die meer weg had van een cel. Het was er vies en rommelig, zoals te zien op de foto bij dit artikel. Agenten omschreven K. als "angstig" en "ernstig ondervoed". Uiteindelijk kon ze uitbrengen dat ze niet langer bij Wixon wilde blijven. "Ik voel me niet veilig, ze slaat me voortdurend."

De rechter omschreef de situatie van K. als "Dickensiaans", aangezien ze van de ene verstoorde gezinssituatie in de andere terechtkwam. Daarmee werd verwezen naar het boek Oliver Twist van Charles Dickens, dat over een weesjongen gaat. Wixon hoort op 12 maart hoelang ze de cel in moet.

https://www.nu.nl/opmerke(...)eel-in-engeland.html

[ Bericht 6% gewijzigd door Jippie op 22-01-2026 00:02:38 ]
pi_219895203
Poooooh dit is zeer……….

Smerig! Bah walgelijk.
U MAD?
  Moderator / Social Media snolleke woensdag 21 januari 2026 @ 22:03:15 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_219895340
Wat bezielt sommige mensen toch
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 21 januari 2026 @ 22:22:38 #4
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219895466
Klinkt gezellig :{
  Spellchecker woensdag 21 januari 2026 @ 22:24:26 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219895478
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 21:08 schreef Ansa het volgende:
Een Britse vrouw is schuldig bevonden aan vrijheidsberoving, dwangarbeid en mishandeling van een andere vrouw. Ze wordt ervan verdacht haar gedurende 25 jaar als slaaf te hebben behandeld. Het slachtoffer werd geslagen en werd gedwongen schoonmaakmiddel te drinken.

De Britse politie kwam slachtoffer K. in 2021 op het spoor na een tip van een van de zoons van de dader, de 56-jarige Mandy Wixon. Hij had zijn zorgen geuit over het welzijn van K.

Volgens de BBC kwam de laaggeletterde K. uit een moeilijk gezin. In 1996, toen ze waarschijnlijk zestien jaar was, werd ze overgedragen aan Wixon in het plaatsje Tewkesbury. Zij kende de familie.

K. zou vervolgens gedurende een periode van 25 jaar zijn mishandeld. Ze werd onder meer geslagen met een bezemsteel. Hierdoor verloor ze enkele tanden. Ook werd ze gedwongen schoonmaakmiddel te drinken. Daarnaast kreeg ze bleekmiddel in het gezicht gespoten en werd haar haar tegen haar wil afgeschoren.

Toen politieagenten uiteindelijk poolshoogte kwamen nemen, troffen ze een slaapkamer die meer weg had van een cel. Het was er vies en rommelig, zoals te zien op de foto bij dit artikel. Agenten omschreven K. als "angstig" en "ernstig ondervoed". Uiteindelijk kon ze uitbrengen dat ze niet langer bij Wixon wilde blijven. "Ik voel me niet veilig, ze slaat me voortdurend."

De rechter omschreef de situatie van K. als "Dickensiaans", aangezien ze van de ene verstoorde gezinssituatie in de andere terechtkwam. Daarmee werd verwezen naar het boek Oliver Twist van Charles Dickens, dat over een weesjongen gaat. Wixon hoort op 12 maart hoelang ze de cel in moet.
Waar is de nieuwslink?
pi_219895482
Walgelijk. Zo'n mens durft natuurlijk wel tegen iemand die kwetsbaar is. Een half uurtje waterboarding zou niet misstaan voor zo'n figuur.
  Spellchecker woensdag 21 januari 2026 @ 23:26:04 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 21 januari 2026 @ 23:55:10 #10
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_219895973
Duivels loeder

donderdag 22 januari 2026 @ 00:26:55 #11
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_219896028