Klopt. Boris is bovendien een vervelende wappie geworden.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Die kan ik echt niet aanhoren, altijd negatief en aan het zeiken over anderen.
Koos van Game Kings was altijd wel een baas maar die is daar wegbezuinigd.
Ja maar echt wel veel minder. Boris komt op mij los van het wappiegeblaat sowieso niet bijster geïnformeerd over. Vraag me af wat hij überhaupt speelt qua games. Ron Vorsteman van PU is ook wel een goede gast, tenminste een echte gamer die daar heel enthousiast over kan vertellen.quote:Op woensdag 21 januari 2026 18:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Klopt. Boris is bovendien een vervelende wappie geworden.
Koos zit nog gewoon bij GK, hoor. Is er nu op freelance-basis
Daar ben ik een paar uur zoet mee geweest om dat allemaal te uploaden…quote:Op dinsdag 20 januari 2026 21:54 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
De liefhebber kan alle oude PU's sinds deel 1 teruglezen op https://archive.org/details/@:coexist-1980 . Op jaargang gesorteerd en al door PU zelf. Best leuk jeugdsentiment. Ik ben zelf lid geweest van 1995 tot en met 2001 en ik vind het wel grappig om bepaalde dingen weer terug te lezen.
Ik was indertijd te laat om het archief op usb stick te kopen bij PU zelf, dus ik was blij dat het toch ergens te vinden was. Daar heb ik uren plezier aan gehad afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 01:26 schreef CoExist het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar uur zoet mee geweest om dat allemaal te uploaden…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |