Je weet niet dat Newsom de democratische kandidaat gaat zijn? die het zal opboksen tegen Vance/Trump? Waarom denk je anders dat hij zulke kekke statements maakt op Davos.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ach, social media. Daar is alle haat te vinden over iedere persoon die je maar kan bedenken.
Wat maak jij je overigens druk om een Californische gouverneur. Probeer je de aandacht weer eens van Trump af te leiden?
Totaal 2000 miljard aan vermogen in onze pensioenfondsen.. waarvan 500 miljard aan diverse aandelen in de USA.. en 55 miljard staatsleningen...quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien moeten de Nederlandse pensioenfondsen hun 55 miljard dan maar dumpen.
AOC, Buttigieg en Shapiro denk ik?quote:Op dinsdag 20 januari 2026 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie de kandidaten zijn, Pete Buttigieg lijkt me ook wel geschikt. Wel heel anders dan Newsom maar komt wel degelijk over.
Volgens DNB is het toch echt 55 miljard aan Amerikaanse staatsobligaties.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:03 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
55? 500 miljard!
Totaal 2000 miljard aan vermogen in onze pensioenfondsen
Zijn een aantal gouverneurs in paarse / rode staten die een gooi zouden kunnen doen en wel wat senatoren.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
AOC, Buttigieg en Shapiro denk ik?
Hwb t aangepastquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens DNB is het toch echt 55 miljard aan Amerikaanse staatsobligaties.
Ik kijk vanaf het begin. Eerste kwartier alleen die plaatjes van criminelen laten zien.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:08 schreef skysherrif het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Overigens is trump nu live.
Hij is nog nooit zo incoherent geweest (ik overdrijf niet)
In 8 months nobody has entered our country and I find that hard to believequote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:08 schreef skysherrif het volgende:
Hij rijgt ook weer leugen aan leugenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:08 schreef skysherrif het volgende:
Als Trump zo nog even doorgaat, dan gaan de Amerikanen er zelf ook vandoorquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In 8 months nobody has entered our country and I find that hard to believe
Dat geloven we inderdaad geen van allen oom Donald
Biden dit Biden datquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:08 schreef skysherrif het volgende:
Als ze maar niet hiernaar toe komen. Wij hebben al genoeg gekkenquote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als Trump zo nog even doorgaat, dan gaan de Amerikanen er zelf ook vandoor
Yesilgoz wordt ws minister van defensie, nu komt het goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 17:36 schreef SymbolicFrank het volgende:
Daarstraks Brekelmans in de tweede kamer: "We kunnen heel veel maatregelen nemen, maar we gaan onze goede vrienden in de VS niet kwaad maken! We hebben ze voor onze defensie hard nodig!"
Bah, eerst Karremans met Nexperia en nu Brekelmans met Trump, je hebt echt helemaal niks aan de VVD'ers. En zodra die zich met het buitenland gaan bemoeien, maken ze de zaak alleen maar erger.
Laagje verstand.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
Hij maakt een uitgebluste indruk. Lepelt staccato wat cijfers op, prevelt wat over economie en Biden. Maar de passie is er wel uit.
Soort vernis laagje ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |