Hier een hele serie onverstaanbare tv-zendersquote:Op woensdag 28 januari 2026 18:03 schreef freaky40 het volgende:
Leuk hoor al die BB's overal ter wereld bekijken maar je kunt er behalve in het Engels en een beetje Duits niets van verstaan. Heeft AI daar nu al een oplossing voor? Zodat je live vertaling krijgt bij het kijken van de streams?
colombie toch nur 2 cams of bij jou alle??quote:Op woensdag 28 januari 2026 18:09 schreef spapaars het volgende:
Nog een livestream
Apostarías por mí? (Zou je op mij wedden?)
Mexico.
https://rtvfeeds.pages.dev/live/apostarias-mx
[ afbeelding ]
`Ze werken idd ook bij mij niet allemaal ...quote:Op woensdag 28 januari 2026 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
kreg je bij colombia alle cams? ik nur 2
wegen dit om dat niet gaat moest ik nu weer cyb.ghost bestellenquote:Op woensdag 28 januari 2026 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
`Ze werken idd ook bij mij niet allemaal ...
Ik zou gewoon ff wachten en stream 1 in de gaten houdenquote:Op woensdag 28 januari 2026 22:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
wegen dit om dat niet gaat moest ik nu weer cyb.ghost bestellen
nee maar als je einzeln de cam anklickt werkt niet en dat al van vannacht wegquote:Op woensdag 28 januari 2026 23:21 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat de RCN Multiview het ook doet ... op de andere streams is gewoon ook niets
[ afbeelding ]
Ja dat weet ik , maar ik zou gewoon wachten ... ze gaan het vast en zeker weer doenquote:Op woensdag 28 januari 2026 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar als je einzeln de cam anklickt werkt niet en dat al van vannacht weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |