abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2026 @ 15:31:01 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_219877083
De WEF-criminelen komen weer bijeen vandaag. Het WEF zou veroordeeld moeten worden voor misdaden tegen de menselijkheid en genocide. De corona en de uitsluiting zijn we nog niet vergeten. Sterker nog, corona was nog maar het begin, de uitrolling van de Great Reset is in volle gang. Klaus Schwab en zijn kompanen mogen wat mij betreft levenslang worden veroordeeld, zelfs dat is eigenlijk nog te mild. Het WEF zijn gewoon smerige kakkerlakken die de bevolking willen opofferen. Het CO2-budget is in volle gang, klimaatlockdowns worden geïmplementeerd en we worden klaargestoomd voor een nieuwe 'pandemie,' zoals het Event 201-gebeurtenis genaamd 'COVID-19,' waarvoor grootschalige uitsluiting, schadelijke lockdowns en dodelijke coronaprikjes werden geforceerd op mensen. Het wordt tijd voor tribunalen, gelukkig moet o.a. Bill Gates dit jaar voor de rechter verschijnen in Nederland.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_219877099
Ja, en de aarde is plat en de maanlanding heeft nooit plaats gevonden en de sneeuw vorige week was nep.
pi_219877102
BNW is een ander subforum
pi_219877107
Woon je al in Paraguay TS? of wanneer ga je?
pi_219877111
Best wel gek, een congres voor mensen in hetzelfde werkveld. Dat zie je nou echt nooit.
  maandag 19 januari 2026 @ 15:35:56 #6
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219877115
Ze wilden zo graag dat ik me liet vaccineren, zó graag.... nou dan weet je wel wat je absoluut niet moet doen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  maandag 19 januari 2026 @ 15:41:59 #7
374358 TR0LLFAG
Nee, jouw vader.
pi_219877146
nou volgens mij offeren ze ook nog jongeboren eerste zonen op aan de duistere god baal om zo de wereld overhoop te krijgen en in de hoop dat baal ze een positie bij de elite top 1 gunt zodat ze eindelijk ongelimiteerd kaas croissants van de lidl mogen oppeuzelen.
Iemand die niet heeft geschied leeft niet.
pi_219877226
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 15:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De WEF-criminelen komen weer bijeen vandaag. Het WEF zou veroordeeld moeten worden voor misdaden tegen de menselijkheid en genocide. De corona en de uitsluiting zijn we nog niet vergeten. Sterker nog, corona was nog maar het begin, de uitrolling van de Great Reset is in volle gang. Klaus Schwab en zijn kompanen mogen wat mij betreft levenslang worden veroordeeld, zelfs dat is eigenlijk nog te mild. Het WEF zijn gewoon smerige kakkerlakken die de bevolking willen opofferen. Het CO2-budget is in volle gang, klimaatlockdowns worden geïmplementeerd en we worden klaargestoomd voor een nieuwe 'pandemie,' zoals het Event 201-gebeurtenis genaamd 'COVID-19,' waarvoor grootschalige uitsluiting, schadelijke lockdowns en dodelijke coronaprikjes werden geforceerd op mensen. Het wordt tijd voor tribunalen, gelukkig moet o.a. Bill Gates dit jaar voor de rechter verschijnen in Nederland.
Welke concrete misdaden dan? In het vetgedrukte zie ik geen enkele misdaad, hooguit iets waar jij (en een paar anderen) het niet mee eens zijn. Maar dat maakt het nog steeds geen misdaad.

Om maar niet te beginnen over het woord 'geforceerd'...

(jaja ik weet het, met die laatste opmerking is dat het enige waar jij op zal reageren. de rest negeer je weer.)
pi_219878205
De strekking van dit topic is niet geheel duidelijk. Waarom zou het WEF precies crimineel zijn? De OP staat vol met aantijgingen, die toch wel wat beter onderbouwd zouden mogen worden ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 19 januari 2026 @ 21:24:27 #10
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_219879824
Helaas winnen TS en zijn psychopatenpartij FvD terrein in Nederland
Laffe huichelaar
pi_219879871
Was dat vandaag???? dat zou toch pas maandag zijn!!! o kut nu zie ik het. ik gebruik Agenda 2030, en dan is 19 Januari een zaterdag. godverdomme zeg.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 20 januari 2026 @ 05:50:49 #12
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_219880727
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 15:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Welke concrete misdaden dan? In het vetgedrukte zie ik geen enkele misdaad, hooguit iets waar jij (en een paar anderen) het niet mee eens zijn. Maar dat maakt het nog steeds geen misdaad.

Om maar niet te beginnen over het woord 'geforceerd'...

(jaja ik weet het, met die laatste opmerking is dat het enige waar jij op zal reageren. de rest negeer je weer.)
Apartheid, uitsluiting en genocide valt onder misdaden tegen de menselijkheid.

Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
pi_219880950
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 05:50 schreef Dr8gonOfLife het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er was geen apartheid, er was geen uitsluiting en al helemaal geen genocide
  Moderator dinsdag 20 januari 2026 @ 07:53:02 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219880990
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben ik anno 2025 nog steeds een voorstander alle ongevaccineerden met terugwerkende kracht nog op een eiland te zetten :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219881153
quote:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt. Maar wanneer was er daar sprake van?
Iedereen mocht namelijk meedoen, dus geen apartheid en uitsluitsel.
Genocdide is niet gepleegd, er was namelijk geen dwang tot de prik. Laat staan dat die prik levensgevaarlijk was.

Dus wat waren precies nou de misdaden? Probeer het eens goed te onderbouwen; alleen plaatjes is geen onderbouwing.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 13:00:12 #16
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219882869
quote:
15s.gif Op maandag 19 januari 2026 15:41 schreef TR0LLFAG het volgende:
nou volgens mij offeren ze ook nog jongeboren eerste zonen op aan de duistere god baal om zo de wereld overhoop te krijgen en in de hoop dat baal ze een positie bij de elite top 1 gunt zodat ze eindelijk ongelimiteerd kaas croissants van de lidl mogen oppeuzelen.
En ze pissen in je gang als ze vinden dat je een grote bek hebt _O- wat een opperkneus
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219883101
quote:
14s.gif Op maandag 19 januari 2026 15:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, en de aarde is plat en de maanlanding heeft nooit plaats gevonden en de sneeuw vorige week was nep.
Nouja voor wat betreft die maanlanding.... men wil er weer naartoe. 1ste echte test staat dacht ik de launch op 7 februari gepland? Onbemand nog.

Gezien de huidige tijd verwacht ik toch wel minstens een 4K livestream terwijl ze op de maan zijn en bijvoorbeeld dat maankarretje en vlag van destijds gewoon laten zien.

Maar dat zal wel weet niet.

Destijds deden we dat met minder rekenkracht dan er nu in je broekzak zit. Dus dit zou anno 2026 toch een piece of cake en walk in the park moeten zijn. :)
GC / Doneer en houd FOK! online
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 20 januari 2026 @ 17:46:46 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219885186
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 15:31 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Je weet dat warlords drugsbendes en dictators dit soort dingen daadwerkelijk uitvoert he!

Als ik je goed begrijpt worden die aangestuurd door wereldleiders?
En Bill Gates?
Bekijk deze YouTube-video

Is this u? :D
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  dinsdag 20 januari 2026 @ 17:50:52 #19
511677 EsserS
Toon maar aan
pi_219885207
De menselijke geest is FANTASTISCH. Werkelijk alles zonder enige feitenbasis kan worden verzonnen en beweerd.
pi_219885317
ik vind helemaal mooi dat dan die quote van Ab Osterhaus zo in de krant staat, terwijl hij zegt "Je zou kunnen zeggen; zet ze op een eiland". Daarna zegt Ab, nog steeds dezelfde zin, "dat kan natuurlijk niet, dat is niet acceptabel.". En dan is de krantenkop "alle gevaccineerden op één eiland is de ideale oplossing".

Kortom, hij heeft het nooit zo gezegd, en ook niet zo bedoeld. Niemand die het fragment bekeken heeft dus makkelijk scoren.

Maargoed, dit is BNW, dus de Pentium 5 chip zit in het coronavaccin. Waarom denk je anders dat Intel niet verder ging met doortellen van de Pentium serie.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_219885322
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 17:50 schreef EsserS het volgende:
De menselijke geest is FANTASTISCH. Werkelijk alles zonder enige feitenbasis kan worden verzonnen en beweerd.
Definieer "feiten"?
Op wat zijn "feiten" gebaseerd?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 18:16:57 #22
511677 EsserS
Toon maar aan
pi_219885369
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 18:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Definieer "feiten"?
Op wat zijn "feiten" gebaseerd?
Ik heb een hekel aan het geven van definities in een niet-wetenschappelijk forum. Feiten zijn dingen die gewoon waar zijn, of je er nu in gelooft of niet. Je kunt ze controleren door te meten, te bewijzen of simpelweg goed te kijken, zoals de wetenschap dat doet. Terwijl een mening gaat over wat je ergens van vindt, gaat een feit over hoe het echt is. Een feit blijft altijd overeind staan ook als we er ruzie over maken of het liever anders hadden gezien. Kortom: feiten zijn de stevige bouwstenen van de werkelijkheid waar we het allemaal over eens kunnen zijn.

Maar natuurlijk zijn feiten onderhevig aan mogelijke aanpassingen als nieuwe data en waarnemingen dat vereisen. Ook bij feiten speelt waarschijnlijkheid een grote rol. Maar toch, een feit is waarschijnlijker dan een ongefundeerde mening.

[ Bericht 0% gewijzigd door EsserS op 22-01-2026 07:23:01 ]
pi_219885417
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 18:16 schreef EsserS het volgende:
Ik heb een hekel aan het
[..]
Ik heb een hekel aan het geven van definities in een niet-wetenschappelijk forum. Feiten zijn dingen die gewoon waar zijn, of je er nu in gelooft of niet. Je kunt ze controleren door te meten, te bewijzen of simpelweg goed te kijken, zoals de wetenschap dat doet. Terwijl een mening gaat over wat je ergens van vindt, gaat een feit over hoe het echt is. Een feit blijft altijd overeind staan ook als we er ruzie over maken of het liever anders hadden gezien. Kortom: feiten zijn de stevige bouwstenen van de werkelijkheid waar we het allemaal over eens kunnen zijn.

Maar natuurlijk zijn feiten onderhevig aan mogelijke aanpassingen als nieuwe data en waarnemingen dat vereisen. Ook bij feiten speelt waarschijnlijkheid een grote rol. Dus is een feit waarschijnlijker dan een mening.
Ja dat is in wetenschap. Heb zoon die doctoraat chemie doet dus daar weet ik wel wat feiten en waarheden zijn

Maar in bijv geopolitiek?
Is iets waar omdat het in de media staat? Omdat de meesten het roepen en aanvaarden? Omdat het "logisch" klinkt?
En hoe gaan we dat in de (nabije) toekomst aanpakken als we compleet overspoeld worden met AI en deepfakes?

Feiten zijn niet zo evident als vroeger
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 20 januari 2026 @ 18:33:06 #24
511677 EsserS
Toon maar aan
pi_219885486
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2026 18:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja dat is in wetenschap. Heb zoon die doctoraat chemie doet dus daar weet ik wel wat feiten en waarheden zijn

Maar in bijv geopolitiek?
Is iets waar omdat het in de media staat? Omdat de meesten het roepen en aanvaarden? Omdat het "logisch" klinkt?
En hoe gaan we dat in de (nabije) toekomst aanpakken als we compleet overspoeld worden met AI en deepfakes?

Feiten zijn niet zo evident als vroeger
Klopt, feiten kunnen veranderen. De Rolling Stones zongen al eerder: "Just as every cop is a criminal and all the sinners saints"

[ Bericht 0% gewijzigd door EsserS op 22-01-2026 07:23:22 ]
  dinsdag 20 januari 2026 @ 19:35:12 #25
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219886064
quote:

Welkom in BNW!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')