Vine viel vorig jaar ook al bijzonder weinig. Alleen de Giro herinner ik me.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:03 schreef Pistolero het volgende:
Ze vallen wel weer bij bosjes heh. Waarom kunnen wielrenners tegenwoordig niet meer sturen?
Ook wel bijzonder dat heel UAE al op de grond heeft gelegen, behalve Jay Vine.
Je ziet wel vaker dat talenten na hun doorbraakjaar een of een paar mindere jaren hebben. Zeker als ze nog jong zijn. Soms komen ze erdoorheen, soms ook niet. Je moet je ook aanpassen aan het leven als full prof en dat is niet altijd makkelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 10:35 schreef Momo het volgende:
Staat er gewoon niet teveel druk meteen op Brennan, vorig jaar kon hij alles in de schaduw doen van Kooij en Wout, nu is hij de grote man.
Denk dat hij juist blij is dat zijn record er niet aan isquote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:13 schreef TommyL0204 het volgende:
Geen Willunga gedaan dus.. Richie Porte smeet vast zijn televisie door de kamer.
Mede dankzij Kwiatkowskiquote:Op zondag 25 januari 2026 07:45 schreef Pistolero het volgende:
Fenomeen Brennan, eindelijk eens een keer een fatsoenlijke leadout ook.
Inmiddels worden zelfs de kangoeroes ingezet om UAE uit te schakelen.
Bekijk deze YouTube-video
Ik zag een prima beurt van toekomstig fenomeen Schiffer. Erg jammer dat we die niet hebben kunnen zien op Willunga.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |