Koffertjes met cash.quote:
Persoonlijk denk ik dat hij nog wel een half biljard heeft liggen, de staat Rusland is wel wat leeg.quote:
Nog wel meer. Het is één van 's werelds rijkste mensen.quote:
De top 10 van Olicharchen loopt van 10 tot 26 miljard, dus mijn schatting van een half Biljard zou me niet verbazenquote:Op maandag 19 januari 2026 11:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nog wel meer. Het is één van 's werelds rijkste mensen.
Waarschijnlijk iets ter ere van Trump.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:03 schreef Marsenal het volgende:
Wat gaat er met al die contributie gebeuren, is dat al aangegeven?
Welnee, een half biljard is een 500 biljoen.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
De top 10 van Olicharchen loopt van 10 tot 26 miljard, dus mijn schatting van een half Biljard zou me niet verbazen
soort vliegende rechterquote:Op zondag 18 januari 2026 15:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hij wil het ook uitbreiden naar andere conflicten.
Ja 8 oorlogen heeft ie vorige week gestopt , nog voor de koffiequote:Op zondag 18 januari 2026 20:50 schreef Funeste het volgende:
[..]
Al die mensen zijn gewoon JALOERS. Er is er maar een die de nobelprijs van de vrede zou MOETEN krijgen en dat is DONALD J TRUMP. Biden probeerde het maar die heeft gefaald Clinton probeerde het maar die is CORRUPT. De enige president die ALLE oorlogen BINNEN 5 minuten kon stoppen is DONALD J TRUMP. Zijn presidentiële grootsheid is GEWELDIG en de GEWELDIGSTE die jij ooit zal aanschouwen. Geloof het maar want het is waar. NATO zal zeggen dat het een LEUGEN is maar er was nooit en er zal geen GROOTSERE vredesstichter zijn dan DONALD J TRUMP en daarvoor zouden we hem niet één maar VIJF nobelprijzen moeten geven.
quote:Op maandag 19 januari 2026 13:03 schreef Marsenal het volgende:
Wat gaat er met al die contributie gebeuren, is dat al aangegeven?
een golf baan in GAZA met een hotel erbijquote:Op maandag 19 januari 2026 13:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets ter ere van Trump.
Goed punt, maar we hebben pas 1 van de 4 jaar met deze gek erop zitten hè. Hij weet helaas in no-time er overal een gigantische shitshow van te maken.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon een paar jaar tot er een nieuwe president is met andere ideeën.
Alles omgooien op basis van korte termijn denken
Het word pas spannend in november dan moeten de midterms elections gehouden worden en die wil Trump annulerenquote:Op maandag 19 januari 2026 13:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Goed punt, maar we hebben pas 1 van de 4 jaar met deze gek erop zitten hè. Hij weet helaas in no-time er overal een gigantische shitshow van te maken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Trump Will Declare Martial Law to Cancel Midterm Elections
Ik bedoel 500 miljard, sorry.quote:Op maandag 19 januari 2026 13:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welnee, een half biljard is een 500 biljoen.
Dan zou zijn vermogen 1000 keer hoger zijn dan dat van Musk.
Zoveel heeft ie echt niet.
Dat ie rijker is dat geloof ik wel.
En waar het vermogen van Musk, en veruit de meeste westerse megarijken, voornamelijk in de aandelen zit, hebben dictators vooral een voorliefde voor cash en bezittingen.
Ik denk dat dat op termijn toch de beste oplossing is ja, als je ziet wat er in de rij staat om Trump op te volgen kunnen we de komende jaren niks beters verwachten.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:11 schreef Elan het volgende:
Alsof zijn garanties een stuiver waard zijn, laat staan een miljardLaat hem het maar uitzoeken. Europa moet vanaf nu zijn eigen veiligheid gaan organiseren, zoveel is wel duidelijk geworden.
Uit het Charter:quote:Op zondag 18 januari 2026 14:28 schreef ToT het volgende:
En hoe lang zal Amerika voorzitter blijven en daarmee feitelijk de baas zijn?
Voor altijd, lijkt het.quote:Donald J. Trump shall serve as inaugural Chairman
(...)
The Chairman shall at all times designate a successor for the role of Chairman
Holy shit!quote:Op maandag 19 januari 2026 13:34 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]
Uit het Charter:
[..]
Voor altijd, lijkt het.
Ja. Of dat je als staatshoofd na 2 jaar ineens met Kim Jong Un, en een vage getatoeëerde Venezolaan zit te lunchen omdat ze zich hebben ingekocht met andermans geld.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of er wordt bedoeld dat je na uitnodiging om lid te worden er na 3 jaar weer uitgeknikkerd kunt worden, tenzij je een miljard neerlapt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |