Nou, zelfs aan dat oppoetsen van dode mensen zijn grenzen, hoor. Dus daar zou ik maar niet op rekenenquote:Op zondag 18 januari 2026 09:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zit wel wat in ja. Dat als ik er straks niet meer ben, mijn manier van communiceren eigenlijk helemaal niet zo slecht was en het toch ook wel weer wat had.
Ook goed, mij zal het dan in elk geval toch niet meer deren.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, zelfs aan dat oppoetsen van dode mensen zijn grenzen, hoor. Dus daar zou ik maar niet op rekenen![]()
Ach flikker toch opquote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Ontzettend jammer dat hij alsnog een podium krijgt.
Not gonna lie, DIT miste ik!quote:Op zondag 18 januari 2026 20:47 schreef tralalala het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Fortuyn in de compilatie proppen en dan dit weglaten.
Misschien dat je om 04:10 beter kan slapen dan dit soort duistere berichtjes de wereld in schoppen. Missen we niets aan.quote:Op maandag 19 januari 2026 04:10 schreef Ilja2001 het volgende:
Jensen was een doorgedraaide idioot die geloofde in complottheorien. Missen we niets aan. BYE
Hij was een voorbeeld voor degenen die oogkleppen voor hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 19:23 schreef Symphonic het volgende:
Ontzettend jammer dat hij alsnog een podium krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |