Echt he.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:15 schreef mitt het volgende:
ADO verliest voor de derde keer op rij en staat nog steeds 18 verliespunten los van plek 3
Het lijkt erop dat 65 punten straks voldoende is om rechtstreek te promoveren.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:15 schreef mitt het volgende:
ADO verliest voor de derde keer op rij en staat nog steeds 18 verliespunten los van plek 3
Maar er is wel veldverwarming. Alleen te duur en nog niet alles is klaar. (Vooral te duur, is nu nog niet verplicht)quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net een nieuw stadion en dan leg je geen veldverwarming aan.
Dat vind ik misschien nog wel gekker.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar er is wel veldverwarming. Alleen te duur en nog niet alles is klaar. (Vooral te duur, is nu nog niet verplicht)
Ja ik vind het ook een aanfluiting hoor.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat vind ik misschien nog wel gekker.
Droomclubquote:Op maandag 26 januari 2026 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
Bouke Boersma dus waarschijnlijk naar Mechelen, niet naar GAE. Aderlating voor de Graafschap. Dijkhuizen klinkt alsof ze hem voorlopig even mogen bewaken.
Was nog steeds bevroren, het sneeuwde vanmiddag ook nog licht. Is in het noorden ook amper onder 0 geweest.quote:Op maandag 26 januari 2026 19:56 schreef mitt het volgende:
Wat is dat met het veld van Emmen.
Het ligt toch niet op een iglo ofzo.
Het zwarte geld maakt een hoop goed.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |