Echt he.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:15 schreef mitt het volgende:
ADO verliest voor de derde keer op rij en staat nog steeds 18 verliespunten los van plek 3
Het lijkt erop dat 65 punten straks voldoende is om rechtstreek te promoveren.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 22:15 schreef mitt het volgende:
ADO verliest voor de derde keer op rij en staat nog steeds 18 verliespunten los van plek 3
Maar er is wel veldverwarming. Alleen te duur en nog niet alles is klaar. (Vooral te duur, is nu nog niet verplicht)quote:Op zaterdag 24 januari 2026 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net een nieuw stadion en dan leg je geen veldverwarming aan.
Dat vind ik misschien nog wel gekker.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar er is wel veldverwarming. Alleen te duur en nog niet alles is klaar. (Vooral te duur, is nu nog niet verplicht)
Ja ik vind het ook een aanfluiting hoor.quote:Op maandag 26 januari 2026 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat vind ik misschien nog wel gekker.
Droomclubquote:Op maandag 26 januari 2026 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
Bouke Boersma dus waarschijnlijk naar Mechelen, niet naar GAE. Aderlating voor de Graafschap. Dijkhuizen klinkt alsof ze hem voorlopig even mogen bewaken.
Was nog steeds bevroren, het sneeuwde vanmiddag ook nog licht. Is in het noorden ook amper onder 0 geweest.quote:Op maandag 26 januari 2026 19:56 schreef mitt het volgende:
Wat is dat met het veld van Emmen.
Het ligt toch niet op een iglo ofzo.
Het zwarte geld maakt een hoop goed.quote:
Heeft heel lang moeten smeken om überhaupt een contract bij de Graafschap te krijgen, dan snap ik dat je daarna direct voor het beste contract kiest.quote:Op maandag 26 januari 2026 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
Bouke Boersma dus waarschijnlijk naar Mechelen, niet naar GAE. Aderlating voor de Graafschap. Dijkhuizen klinkt alsof ze hem voorlopig even mogen bewaken.
Derde zelfsquote:Op zondag 18 januari 2026 16:39 schreef Benny het volgende:
Almere is plots lekker bezig in de competitie. Van stevig onderin, naar een vierde plek
Almere had na 16 wedstrijden nog 17 punten en lag 26 punten achter op ADO.quote:Op maandag 26 januari 2026 22:33 schreef Benny het volgende:
[..]
Derde zelfs
En ADO van dik bovenaan naar Cambuur die bijna op gelijk puntenaantal zit
KKD
Almere moet tegen nog tegen ADO. En twee jaar geleden presteerde FC Groningen met een rechtstreekse promotie bij een praktisch onmogelijke achterstand bij de winterstop.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:29 schreef kalinhos het volgende:
Verschil Ado en Almere is nog 15 punten, dat lijkt me toch wel wat aan de hoge kant om nog goed te maken eigenlijk. Verschil is net zo groot tussen de nrs 3 en 18 namelijk.
Het veld in Emmen is (te) bevroren.quote:
In de afgelopen 5 wedstrijden alleen al heeft Almere 11 punten goedgemaakt. Het is nog 15 wedstrijden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 08:29 schreef kalinhos het volgende:
Verschil Ado en Almere is nog 15 punten, dat lijkt me toch wel wat aan de hoge kant om nog goed te maken eigenlijk. Verschil is net zo groot tussen de nrs 3 en 18 namelijk.
Thuis tegen Jong AZquote:Op vrijdag 30 januari 2026 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
ADO is echt helemaal de weg kwijt...
Speelde uiteindelijk wel met 10 kan door een blessuregeval en te vaak gewisseld, maar alsnog fantastisch knap om dit presteren.quote:
Toch is 15 te veel denk ik - ook omdat zoals vandaag Almere ook niet alles gaat winnen. Ado zal nog best wat punten laten liggen, maar Almere en Roda en de Graafschap ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 15:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de afgelopen 5 wedstrijden alleen al heeft Almere 11 punten goedgemaakt. Het is nog 15 wedstrijden.
Jan Plug kan er alleen geen ene reet van.quote:Op maandag 2 februari 2026 13:57 schreef kalinhos het volgende:
Dordt doet financieel goede zake![]()
Afgelopen zomer Eduardo gehuurd met optie tot koop. Dit seizoen 12 goals gemaakt, afgelopen donderdag heel rap de optie tot koop gelicht (500k) en vandaag verkocht aan Hoffenheim voor 2,5miljoen.
Tevens Jan Plug van Feyenoord gehuurd, nu nog een vervanger voor Eduardo (is onderweg) en er komt weer een team wat iig de playoffs kan halen.
Allemaal flopwedstrijden helaas.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Vanavond maar liefst vijf duels voor de echte liefhebber.
Hij gaat Real Madrid waarschijnlijk net niet halen maar voor de KKD is het denk ik prima.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jan Plug kan er alleen geen ene reet van.
Toch alleraardigst vermaakt hoor in het schakelprogrammaquote:Op maandag 2 februari 2026 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Allemaal flopwedstrijden helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |