Ik bedoel een hele afbakstokbrood, kleinere broodjes doe ik nu ook in de airfryer.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:30 schreef maily het volgende:
[..]
Stokbroodjes afbakken gaat ook prima in de airfryer.
Oh ik heb er nooit aan gedacht om het zo te eten maar kan ik best een keer proberen. Misschien wel beetje mijn eigen variatie eraan geven.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:26 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Niet echt een exact recept. Maar bij de slager of marktslager hebben ze vaak cowboyvlees. Ik doe het meestal op 160 graden en heb eigenlijk niet echt een exact aantal minuten. De ene keer wat langer dan de andere keer. Maar om dan toch een poging te doen qua recept:
Italiaanse bol met een klein laagje Paturain, Rucola, plakjes tomaat en kaasvlokjes en een beetje pesto en verwarmde cowboyvlees. Maar dit varieert, de ene keer doe ik het zo en een andere keer weer anders
Ja. Stokbrood kun je ook gewoon in 2 of 3 stukken in de airfryer afbakken.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik bedoel een hele afbakstokbrood, kleinere broodjes doe ik nu ook in de airfryer.
Straks maar 's een doosje halenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:29 schreef AirFriday12 het volgende:
[..]
Je moet ook niet gewone bitterballen gebruiken. Jumbo airfryer bitterballen zijn lekker.
Ja of gewoon in zijn geheel in de oven.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ja. Stokbrood kun je ook gewoon in 2 of 3 stukken in de airfryer afbakken.
Welke heb je?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:47 schreef ToT het volgende:
Da's al weer heel lang geleden en het was erg teleurstellend.
Ik heb jet ding jarenlang gehad en weinig gebruikt, was een Inventum die tot 200 graden ging.
Nu heb ik een Ninja die tot 240 graden kan en daarmee gaat alles veel beter, zelfs op 180 graden, wat ook gewoon binnen de range van die Inventum was.
Ik wist niet dat het gebakken moest worden!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:28 schreef D. het volgende:
Cowboyvlees is Beef Jerky, in het kader van, vandaag weer iets geleerd
Ow ik heb nog een afbakstokbrood liggen die ik nog in de airfryer moet doen, thanks voor de reminder!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik bedoel een hele afbakstokbrood, kleinere broodjes doe ik nu ook in de airfryer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:27 schreef Gibson88 het volgende:
Broodje Cowboyvlees in de spoiler, niet de mooiste foto, maar lekker was het welOh de mayo deed ik er na de foto pas op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik het maar zo opvreten!
Ben er niet ziek van geworden!
![]()
Kan ook prima zo hoor. Ik vind het iets gegaard nog lekkerder. Maar koud in reepjes is het met een pittig dipje ook lekker snacken.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]En ik het maar zo opvreten!
Ben er niet ziek van geworden!
Ik heb er een hele lading van gevroten op een kerstmarkt laatst!quote:Op zaterdag 17 januari 2026 15:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Kan ook prima zo hoor. Ik vind het iets gegaard nog lekkerder. Maar koud in reepjes is het met een pittig dipje ook lekker snacken.
Je moet wel kroketten voor de airfryer halen he. Ik heb echt nog nooit gehad dat het wit blijft, sowieso komen ze niet eens wit uit de verpakking?quote:Op maandag 19 januari 2026 16:36 schreef Chandler het volgende:
Net spruitjes uit de oven gehad... om je vingers bij af te likken... maar gisteren eens hamburgers geprobeerd (die standaard goedkope meuk van de super) en die waren best te happen uit de fryer... tis wel langer wachten als het er in zit en je moet om de zoveel tijd even 'roeren/schudden'.. duurt allemaal wel langer dan ik had verwacht, maar gelukkig heb ik alle tijd.
En vandaag kroketjes. Ook met olie bespoten en toen in de fryer.. helaas na 20 minuten nog steeds wit maar was er al 1 open.. dus op brood, goed te eten alleen veel minder krokant.
Op naar de volgende snack!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |