Alweer?quote:
Nog steeds en dit al ettelijke jarenquote:
Vervelend allemaal.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nog steeds en dit al ettelijke jaren
Zalf gesmeerd
Ik heb geen idee meer is al een tijdje geleden moet terug gaan zoekenquote:
Waarom zie jij mij als een stokstaartje?quote:
Je houd alles in de gatenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zie jij mij als een stokstaartje?
Dank je wel dat je mij zo zietquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je houd alles in de gaten
En stokstaartje zijn hartstikke leuk
Ik zag vandeweek een film met een stokstaartje, zat niet steeds in de bekende houding.quote:
Als huisdier wel zielig of niet dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag vandeweek een film met een stokstaartje, zat niet steeds in de bekende houding.
Heel speels, en ging steeds plat op de buik liggen op de vloer
Waa een huisdier daar
Zwanen zijn trouw aan 1 partner en best veel alleen(als paartje). Niet hele sociale dierenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:
Ik werd gezien als een zwaan
FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent #1
Een goudvisquote:
FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent #1quote:
Hey ToTquote:
Blubquote:
Ja ze willen natuurlijk bij andere stokstaartjes zijn. Zielig in een kooitjequote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als huisdier wel zielig of niet dan.
Ben je er mee aan het smijten geweest?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lekker warm in bed ondanks dat plaid gaan vliegen is
Yepquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je er mee aan het smijten geweest?
Ik zit te zoeken op die site hoe ik hem kan kijken?quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ze willen natuurlijk bij andere stokstaartjes zijn. Zielig in een kooitje
Het was de film the left handed girl
Zuopiezi nuhai (2025) - Reference view - IMDb
Oekraïne gaat wel een probleem krijgen: Vitaly zal waarschijnlijk gelijk die kant op gestuurd worden zodra het vliegtuig in Rusland landt.quote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:51 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben @:devzero ingezet aan het front in Oekraïne?
Daar kan je niks kijkenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken op die site hoe ik hem kan kijken?
Ken deze site niet. Of moet je daar een abo op hebben?
O op die manier. Jij hebt hem in de bios gezien of is hij al op een steamingsdienst? niet te vinden op google dan zal het er nog wel niet zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2026 09:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar kan je niks kijken
Dit is een een film database voor informatie over films
Kijken doe je in de bioscoop of wachten tot die op een streamingsdienst komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |