Die spierpijn is echt iets van het begin. Je lichaam moet wennen aan het activeren van sommige spierenquote:Op zaterdag 17 januari 2026 06:34 schreef _UserName_ het volgende:
jawel, vandaag werken dus de echte klap zal morgen wel komen, als die komt. Misschien is het lichaam er langzaam al een beetje aan gewend, na afgelopen dinsdag had ik ook geen last
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 06:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik ga vandaag de kleinste spiergroep trainen die ik heb.met de "kom hier" beweging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wel vingers on je oren dan. Boem is hardquote:Op zaterdag 17 januari 2026 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
Ah, ja dat kan ook nog. Dan loop ik wel zijwaarts van je af
quote:Op zaterdag 17 januari 2026 06:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik ga vandaag de kleinste spiergroep trainen die ik heb.Schiet zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |