abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219855905
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:43 schreef sturmpie het volgende:
america wordt 'n farmaceutische jungle, we gaan daar alles volplanten met cannabis, coca, papaver en voedsel en kruiden voor mensen ipv voor de bankrekening van madamme touseau
Gezien je teksten spreek je uit ervaring?
pi_219855906
Een tevreden (wiet) roker is geen onruststoker!

Jointje roken en dan een Cheech and Chong film kijken 😀

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 78% gewijzigd door Kickstart op 17-01-2026 11:16:48 ]
  zaterdag 17 januari 2026 @ 11:11:50 #53
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219855971
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 10:57 schreef nostra het volgende:

[..]
Gezien je teksten spreek je uit ervaring?
niet direct ervaring want ik ben 'n kaaskop, opgegroeid met varkensvlees, en sinds 'n aantal jaar heb ik de koran in huis, zonder varkensvlees, en dat is 'n code die de hersenen en de gewaarwording beïnvloedt, zoals ze in azië zeggen, everything happens for a reason

daarbij heb je meditatie en contemplatie, dat is vrijwel 'tzelfde imo.
dat brengt je toekomst, dat is moeilijk uit te leggen, maar ga jij je bewust bezig houden met mediteren, dus 'n moment nemen om even stil te staan en te onderzoeken wat je bent en hoe de omgeving is, dat doe je tijdens mediteren, onderzoeken, horen, je voelt dingen, soms gaat 't kriebelen, dan raad ik aan wel ff te krabben want soms groeit er 'n wrat

afgezien van de uitgebreide wereld van religie en theoriën over 't bestaan, NASA wil weten wat zwarte materie is, zomaar 'n voorbeeld hoe tekst zich door de jaren heen heeft ontplooid ...

mijn ervaring in nederland is niet best, medicatie die decennia te laat op de markt komt e.d. terwijl 't in frankrijk geproduceerd wordt, dan heb je geen internationale betrekkingen imo, dus nederland heeft 'n wassen neus

en er is iets met de zilvervloot en de ING bank, dat is ook 'n voorbeeld van hoe men in Nederland te werk gaat, mafia 1ste klas

[ Bericht 0% gewijzigd door sturmpie op 17-01-2026 11:22:22 ]
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zaterdag 17 januari 2026 @ 11:23:39 #54
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219856014
gedoogbeleid trapt mensen in de ggz
  zaterdag 17 januari 2026 @ 11:24:06 #55
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219856016
quote:
Burgemeester Marianne Schuurmans-Wijdeven reageerde tijdens de vergadering op de actie. "Ik heb het raadslid hoog zitten, maar op het moment dat je een dealertje belt voor drugs, doe je mee aan de drugswereld. Die is ernstig, beschadigend en dodelijk voor zo'n kind. Ik zou echt afraden om met een dealer te werken."
Dat was het hele punt. Typisch weer dat het vooral gaat om de boodschapper en niet om de boodschap: drugs is in no time te regelen en er worden willige, domme jongetjes voor ingezet.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 11:25:22 #56
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219856025
Burgemeester Marianne gaat apotheek regelen waar je drugs kan halen ? bek houden kut en legaliseren of moeten we Kremlin bellen, de loodgieter bij ons in 't dorp snuift al sinds zijn 16e coke bij de koffie en iedere maand 'n pilletje XTC en raven, want die shit van jou is niet te harden, niet vaginaal want alles wat er in/uit gaat is 'n sucker en niet anaal varken, dat blijft hangen hoer, legaliseren of we sturen de hond

Johnny wordt wild en trekt zijn bek open: burgemeester marianne, vieze teringhoer !!! wij jouw straten leggen en je shit opruimen en verplicht aan 't bier en iedereen impotent en bisexueel en staartje en baffen en wat nu .... blauwe jantje .... truus ?

toen kwamen de vrouwen tot de conclusie, we gaan minder mannen kweken want dat wordt problematisch van die wandelende staarten met kontplug ...

en de xxxy theorie kwam in beeld en zo ging men er vanuit dat y = 25% in xxxy dus dat betekent ook in de samenleving 25% mannen in de toekomst om 'n derde wereld oorlog te voorkomen en ook om te zorgen dat rubber banden in tact blijven zonder burn outs, je mag wel ff slippen maar niet de banden laten slijten voor niks weet je, dat is veel werk zo'n band maken van aardolie tot op 't asfalt is veel rekenen, en dan zomaar de boel burnout afslijten dat is zo dom dames&heren apen&amfibiën, ga gewoon rijden naar die burgemeester ipv burnout ga daar ff rond rijden, 2 x per minuut

[ Bericht 23% gewijzigd door sturmpie op 17-01-2026 11:42:00 ]
pi_219856116
_O_
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 17 januari 2026 @ 12:01:56 #58
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219856200
we gaan even naar 't moment van emancipatie

we zijn in de emancipatie beland sinds dat er mannen zijn vermoord om emancipatie legaal te maken, officiele emancipatie, met wet en regelgeving zodat de vrouw mag stemmen, fietsen, kontplug, anaal, fietsend vaginaal klaarkomen, orgies, euh ben ik iets vergeten ? oja kuttenlikkers/keffertjes

via emancipatie heeft men de craddle of filth bereikt, dat is 'n heavy metal band, de naam alleen al ...
ukraine-russia, heavy metal, daar mag je naar toe, beetje vechten, of is 't al opgelost want ik kijk geen nieuws

en wapens is ook heavy metal, en de tractor, vrachtauto, scheepvaart, nasa, garage is ook heavy metal en industrie is ook heavy metal, dit is de heavy metal generatie, petrochemie, burgemeester tuttebel, wij doen al jaren cocainetransport voor de monarchiën/koningshuizen wereldwijd via defensie submarine voornamelijk om 't spelletje mee te spelen kunnen we ook 'n vrachtschip vol laden met wit poeder vanuit america, we hebben overal mensen, tot in jouw straat toe die wel 'n lijntje of 'n jointje lusten madamme, heb je nog vragen ? ja ? wil je in de whiskas ?
  zaterdag 17 januari 2026 @ 12:09:20 #59
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219856229
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:16 schreef havanagila het volgende:
Ja, die raadsleden leven nog met de gedachte, je hebt alcohol en drugs, en wiet is softdrugs, dus veel erger dan een pilsje.

Al zijn 2 glazen wijn of 3 pilsjes ook gewoon softdrugs, heb je er 6 op drugs, en ben je zo bezopen dat je niks meer kan, harddrugs. Maar goed, "die verdovende rotzooi moet verboden worden, weg met de coffeeshop!"
Ja ik vind het echt een tergende manier waarop er naar wiet wordt gekeken in Nederland door de grijze bosmussen in de raad en kamers
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 17 januari 2026 @ 12:09:43 #60
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219856231
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 08:37 schreef Zorro het volgende:
Ik zou niet eens weten aan wie ik een sms zou moeten sturen. Blijkbaar heeft ze ervaring.
Ik ook niet, en rook bijna elke dag wel 😂
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 17 januari 2026 @ 12:13:02 #61
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219856246
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 12:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ja ik vind het echt een tergende manier waarop er naar wiet wordt gekeken in Nederland door de grijze bosmussen in de raad en kamers
't gedoogbeleid is 'n verdienmodel via GGZ
nederland heeft Mengele in 't beleid ?

[ Bericht 3% gewijzigd door sturmpie op 17-01-2026 12:21:43 ]
pi_219856963
_O- Daar mogen we er meer van hebben.
pi_219856983
Maar hoeveel heeft ze betaald per gram, voor welke soort?
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 18 januari 2026 @ 12:08:25 #64
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219865396
Goede actie!
pi_219865416
quote:
1s.gif Op zondag 18 januari 2026 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Goede actie!
Hangt van de prijs en kwaliteit af imo.
"Pools are perfect for holding water"
pi_219931272
Mensen die hier van schrikken hebben kun je dat niet kwalijk nemen. Ze hebben hun halve jeugd en volwassen leven Joop van Zijl en Rob Trip met een ernstig gezicht beelden van Zuid Amerikaanse drugsvangsten zien vol praten. Allemaal ten dienste van de war on drugs. We zagen aan de beroemde tweet van ex minister Van der Steur welke volkomen irrationele uitwerking dat heeft.

Een zakje wiet, kom op zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')