quote:
niet direct ervaring want ik ben 'n kaaskop, opgegroeid met varkensvlees, en sinds 'n aantal jaar heb ik de koran in huis, zonder varkensvlees, en dat is 'n code die de hersenen en de gewaarwording beïnvloedt, zoals ze in azië zeggen, everything happens for a reason
daarbij heb je meditatie en contemplatie, dat is vrijwel 'tzelfde imo.
dat brengt je toekomst, dat is moeilijk uit te leggen, maar ga jij je bewust bezig houden met mediteren, dus 'n moment nemen om even stil te staan en te onderzoeken wat je bent en hoe de omgeving is, dat doe je tijdens mediteren, onderzoeken, horen, je voelt dingen, soms gaat 't kriebelen, dan raad ik aan wel ff te krabben want soms groeit er 'n wrat
afgezien van de uitgebreide wereld van religie en theoriën over 't bestaan, NASA wil weten wat zwarte materie is, zomaar 'n voorbeeld hoe tekst zich door de jaren heen heeft ontplooid ...
mijn ervaring in nederland is niet best, medicatie die decennia te laat op de markt komt e.d. terwijl 't in frankrijk geproduceerd wordt, dan heb je geen internationale betrekkingen imo, dus nederland heeft 'n wassen neus
en er is iets met de zilvervloot en de ING bank, dat is ook 'n voorbeeld van hoe men in Nederland te werk gaat, mafia 1ste klas
[ Bericht 0% gewijzigd door sturmpie op 17-01-2026 11:22:22 ]