En als ze eenmaal 18 zijn worden ze uit de horeca weggebonjourd omdat ze betrapt worden op drugsgebruik. Er groeit nu een generatie op waar drugsgebruik net zo normaal is als een biertje maar de horeca verdient er niks aan.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:45 schreef AchJa het volgende:
Maar als de jeugd het uitgaansgebied ingaat word je overal weggebonjourd omdat geen 18 maar op je 12e drugs scoren is geen enkel probleem.
Zegt ook al weer genoeg; dat er geen sikkepit van enig verstandig drugsbeleid in die gemeente terecht gaat komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Burgemeestertje snapt het niet. Uitstekende actie. Dit is hoe makkelijk het tegenwoordig is voor veel soorten harddrugs.
Vind je? Imo ziet ze er uit als iemand die deze hele actie echt super eng en spannend vond, en normaliter mijlenver bij drugs uit de buurt blijft. Iemand die een 'wilde' stapavond heeft met 2 glazen wijn en om 23:00 weer thuis is.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Ze ziet er ook uit als een stiekeme jonko-genieter.
Die vind ik er altijd heel bleek uitzien.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Ze ziet er ook uit als een stiekeme jonko-genieter.
Hoe komt ze dan aan een dealertje?quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Vind je? Imo ziet ze er uit als iemand die deze hele actie echt super eng en spannend vond, en normaliter mijlenver bij drugs uit de buurt blijft. Iemand die een 'wilde' stapavond heeft met 2 glazen wijn en om 23:00 weer thuis is.
Je hebt gradaties maar inderdaad. Echten komen amper buiten.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die vind ik er altijd heel bleek uitzien.
Ws aan dr leukste vriendin gevraagd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe komt ze dan aan een dealertje?
Nee mij lijkt het eerder een type dat nogal wat freaky kantjes heeft.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Vind je? Imo ziet ze er uit als iemand die deze hele actie echt super eng en spannend vond, en normaliter mijlenver bij drugs uit de buurt blijft. Iemand die een 'wilde' stapavond heeft met 2 glazen wijn en om 23:00 weer thuis is.
Dan heb ik liever haar nummer.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 21:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Ws aan dr leukste vriendin gevraagd.
Ik ook, had een stuk of 4 adresjes voor het geval er een eens niet te bereiken was.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 20:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik haalde mijn fetamientjes lange tijd bij een cokedealer die gewoon van Nederlandse komaf is.
Sneller dan Thuisbezorgd.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Burgemeestertje snapt het niet. Uitstekende actie. Dit is hoe makkelijk het tegenwoordig is voor veel soorten harddrugs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |