Jeetje.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:08 schreef Idisrom het volgende:
Ik herinner me een keer, dat ze was uitgenodigd in DWDD vanwege haar prestaties, maar dat de heren Erben Wennemars en Matthijs van Nieuwkerk alleen zichzelf maar wilden horen ,en Jutta nauwelijks aan het woord lieten.
Nu is het een keer andersom.
Persoonlijk vind ik dit er gewoon bij horen. Je staat nu eenmaal in de schijnwerpers, dan horen interviews, hoe vervelend ook, er ook bij.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:15 schreef DeLuna het volgende:
Laat haar lekkerals zij op deze manier goud kan binnenhalen moet ze dat lekker doen.
Als Leerdam niet wint dan zal ze wel weer geblesseerd of ziek zijn, zoals vaak het geval was als ze niet won. Altijd mooi dat je dat achteraf dan opeens in interviews hoorde.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:20 schreef Szura het volgende:
Hopelijk rijdt Kok de oervervelende Jutta-act met dr MAGA-aanhangsel op een hoop
Als dat gebeurt zal het alsnog meer over Jutta gaan. Dagenlang WAT GING ER MIS?!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 11:20 schreef Szura het volgende:
Hopelijk rijdt Kok de oervervelende Jutta-act met dr MAGA-aanhangsel op een hoop
Hier gaat wat mis. Bert doet precies wat je van een verslaggever mag verwachten. Daarnaast hebben vrijwel alle schaatsers helemaal geen problemen met Bert.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:48 schreef Verida het volgende:
het lijkt dat ze wel de NOS te woord heeft gestaan, en toen kwaad is weggegaan
en als dat dan weer die zeikerd van een Bert Maalderink is geweest, kan ik me dat zo goed voorstellen
Vreselijke manier van interviewen heeft die vent, ik had hem jaren terug al een keer een kets tegen zijn kanis gegeven.
Ik verbaas me er altijd over dat de schaatsers altijd maar netjes en beleefd blijven tegen Bert Maalderink, alleen Sven Kramer is wel eens een keer kortaf geweest.
Omdat hij kritisch is en kritische vragen durft te stellen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:48 schreef Verida het volgende:
en als dat dan weer die zeikerd van een Bert Maalderink is geweest, kan ik me dat zo goed voorstellen
Vreselijke manier van interviewen heeft die vent, ik had hem jaren terug al een keer een kets tegen zijn kanis gegeven.
Ik verbaas me er altijd over dat de schaatsers altijd maar netjes en beleefd blijven tegen Bert Maalderink, alleen Sven Kramer is wel eens een keer kortaf geweest.
Niet altijd:quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:48 schreef Verida het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat de schaatsers altijd maar netjes en beleefd blijven tegen Bert Maalderink
Die laten de negatieve energie niet tot zich komen en kunnen zich als een beest verweren!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:48 schreef Verida het volgende:
Ja, kritische vragen bij een tegenvallend resultaat wat aan de sporter ligt (bijvoorbeeld te laat invliegen of niet trainen op een teamonderdeel): prima. Maar dat gezuig bij een zege, of een prima medaille achter een wereldtopper uit het buitenland, totaal onnodig. Hij mag best wel eens enthousiast zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:05 schreef Verida het volgende:
Maalderink stelt geen kritische vragen, die zuigt net zo lang tot de schaatser (zelfs als die gewonnen heeft) alsnog met een rotgevoel dat interview uitstapt.
Maar dat is mijn mening, ik erger me al jarenlang aan Maalderink, zowel bij het damesschaatsen als bij het herenschaatsen
Hij verziekt de stemming vind ik
Integendeel zelfs, soms lopen ze hem te trollenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 13:51 schreef Remco het volgende:
[..]
Hier gaat wat mis. Bert doet precies wat je van een verslaggever mag verwachten. Daarnaast hebben vrijwel alle schaatsers helemaal geen problemen met Bert.
Maalderink is een uitstekende interviewer (behalve met buitenlandse schaatsers).quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:05 schreef Verida het volgende:
Maalderink stelt geen kritische vragen, die zuigt net zo lang tot de schaatser (zelfs als die gewonnen heeft) alsnog met een rotgevoel dat interview uitstapt.
Maar dat is mijn mening, ik erger me al jarenlang aan Maalderink, zowel bij het damesschaatsen als bij het herenschaatsen
Hij verziekt de stemming vind ik
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:11 schreef Em31 het volgende:
Vraag me dan vooral af waar ze nu al gezeik over gehad moeten hebben dan? We zijn nog niet eens begonnen.
Staat trouwens op de NOS dat ze vanmiddag toch gewoon interviews doet.
quote:Toch geen quotes van Jutta Leerdam! Ze stond wel de NOS te woord, maar is boos weggelopen na het interview, melden onze verslaggevers ter plaatse. Het is nog onduidelijk wat er precies gebeurd is.
Inmiddels heeft Leerdam het stadion verlaten.
Ja en na dat interview schijnt ze dus boos te zijn weggelopen. Maar staat niets meer over op NOS. Zal vast vanmiddag een nieuw interview geven waarin wordt gedaan alsof er niets gebeurd is.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:11 schreef Em31 het volgende:
Vraag me dan vooral af waar ze nu al gezeik over gehad moeten hebben dan? We zijn nog niet eens begonnen.
Staat trouwens op de NOS dat ze vanmiddag toch gewoon interviews doet.
Haaaaa dit wordt genieten!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |