abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219872424
Onderbelicht een beetje wellicht, met name ook door Russen zelf door niet zwak te lijken, maar ook door heel rusland en bezette gebieden heen zijn er honderdduizenden, waarschijnlijk zelfs miljoenen Russen die geen electriciteit hebben en soms geen verwarming nu het kwik rond moskou straks naar de -30 gaat
  maandag 19 januari 2026 @ 00:19:05 #152
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_219872436
Jajaaaa
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219872454
Dat is al tijden bekend, voor mensen die niet louter naar het kremlin luisteren voor hun nieuws.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_219872461
Novosibirsk

twitter

Rostov

Checkhov

Voronezh

Belgorod

Om even snel wat op te zoeken, maar ik weet dat ook de problemen in Bryansk, Orel, Krasnodar, Kursk etc groot zijn. Om niet te spreken van de Donbas...
pi_219872462
Lol.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_219872603
Groenland is onderdeel van de navo, dus er is echt NUL procent kans dat China of Rusland het waagt om dat land aan te vallen. Het gaat Trump zoals altijd om de grondstoffen.
pi_219872611
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:09 schreef Spablauw214 het volgende:
Sluit alle datacenters van Microsoft, Meta en Google en trek de helft van de slots van Delta, United en American Airlines in. Of weer ze uit het Europese luchtruim. Praten we daarna verder.
Als je dat doet heeft morgen 70% geen mail, en ligt 80% van de Nederlandse banken eruit, overigens kan ik je vertellen dat banken op dit moment bezig zijn hun eigen datacenters uit te breiden, als morgen echt de stekker er uit gaat schat ik zo in dat het zeker 6 tot 12 weken duurt voordat alles weer werkt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219872950
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 januari 2026 21:09 schreef Spablauw214 het volgende:
Sluit alle datacenters van Microsoft, Meta en Google en trek de helft van de slots van Delta, United en American Airlines in. Of weer ze uit het Europese luchtruim. Praten we daarna verder.
Je kunt beter alle McDonalds en andere Amerikaanse fastfoodketens sluiten, is nog goed voor de gezondheid ook ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_219873108
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 08:18 schreef TLC het volgende:

[..]
Je kunt beter alle McDonalds en andere Amerikaanse fastfoodketens sluiten, is nog goed voor de gezondheid ook ^O^
Wat allemaal NLse franchisehouders zijn....

Je hebt tuurlijk wel gelijk, daar niet van.
  maandag 19 januari 2026 @ 09:14:35 #160
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_219873249
Gewoon niet meer heen gaan en lekker je broodje speklap bij de plaatselijke snackbar halen.
Autocratie bv - Anne Applebaum
Het uur van de wolven - Giuliano da Empoli
pi_219873291
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2026 08:42 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wat allemaal NLse franchisehouders zijn....

Je hebt tuurlijk wel gelijk, daar niet van.
Bij de Introductie was het van Albert Heijn trouwens ;)
Het liep echter niet zo goed en die hebben het weggedaan ;)
pi_219873367
Gezellig 2 uur wachten in -30.

twitter
pi_219874461
twitter

Grond drone...
pi_219874682
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2026 09:33 schreef ExTec het volgende:

[ x ]
Een stuk of zeven, acht van de inmiddels meer dan 1,2 miljoen Russian casualties in Oekraïne hadden die passagiers naar hun baantje waar ze niets van kunnen betalen kunnen vervoeren.

Maar ja, NAVO schuift op hè.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_219874689
De zorgen van de heer Poetin, o o o.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_219876476
twitter

Ik vind Rubikon niet zo leuk.
pi_219876500
twitter

Gelukkig doet SBU ALpha een hoop terug, geweldige video
pi_219876546
SBU dropt even een nieuwe compilatie video met 4 a 5 miljard aan Russische AD materiaal vernietigd.
pi_219877380
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 04:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als je dat doet heeft morgen 70% geen mail, en ligt 80% van de Nederlandse banken eruit, overigens kan ik je vertellen dat banken op dit moment bezig zijn hun eigen datacenters uit te breiden, als morgen echt de stekker er uit gaat schat ik zo in dat het zeker 6 tot 12 weken duurt voordat alles weer werkt.
Geen idee waar je deze info vandaan hebt.. maar los van het betaalsysteem SWIFT draaien Nederlandse banken in eigen datacenters. Volledig in eigen beheer.

Voorbeelden:
Rabobank: Best en Boxtel
Ing: Rotterdam Airport, Amsterdam en Utrecht

Oh en wil je weg van Microsoft dan kost dat geen 12 weken, maar eerder 2 jaar..

Ik heb toevallig meegeschreven aan het exitplan Cloud van een van de grote banken...
pi_219877408
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 15:58 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Geen idee waar je deze info vandaan hebt.. maar los van het betaalsysteem SWIFT draaien Nederlandse banken in eigen datacenters. Volledig in eigen beheer.

Voorbeelden:
Rabobank: Best en Boxtel
Ing: Rotterdam Airport, Amsterdam en Utrecht
Dat kan ik je redelijk uit eigen bron vertellen, de transacties worden in de meeste gevallen inderdaad verwerkt op mainframes in eigen datacenters, maar de rest zit gewoon overal in de cloud, ABN zit in Azure (Ben ik zelf direct bij betrokken), Rabo heeft 5 jaar terug zijn grote datacenter in Zeist gesloten (mix Azure/AWS). ING zit naar mijn weten op AWS. Punt is dat er niet "1 systeem" is doorgaans voor het doen van 1 betaling worden minimaal 10-15 core applicaties geraakt.
pi_219877416
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 00:29 schreef skysherrif het volgende:
Novosibirsk

[ x ]

Rostov

[ afbeelding ]

Checkhov

[ afbeelding ]

Voronezh

[ afbeelding ]
Belgorod
[ afbeelding ]

Om even snel wat op te zoeken, maar ik weet dat ook de problemen in Bryansk, Orel, Krasnodar, Kursk etc groot zijn. Om niet te spreken van de Donbas...
Dit is wel echt bullshit in relatie tot de oorlog, die steden hebben al decennia te kampen met dit soort problematiek. Is vooral te wijten aan de extreem verouderde infrastructuur. Als het dan een paar weken -10 of -20 is loopt de hele boel gelijk in het honderd.
blablablabla
pi_219877427
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 08:18 schreef TLC het volgende:

[..]
Onder andere inderdaad.

Er zijn echt wel Amerikaanse bedrijven waar wij niet in 1x vanaf kunnen zoals Microsoft, maar het merendeel van de Amerikaanse producten en diensten kunnen wij prima missen. Begin maar met Amazon, Netflix en de fastfood ellende.

En waar wij niet ineens zonder kunnen geld dat ook andersom. Europa is net zo onmisbaar voor Microsoft als vice versa.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219877432
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2026 09:33 schreef ExTec het volgende:

[ x ]
Als er hier 3cm snil valt rijden er helemaal geen treinen of bussen meer.
blablablabla
pi_219877451
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 16:02 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat kan ik je redelijk uit eigen bron vertellen, de transacties worden in de meeste gevallen inderdaad verwerkt op mainframes in eigen datacenters, maar de rest zit gewoon overal in de cloud, ABN zit in Azure (Ben ik zelf direct bij betrokken), Rabo heeft 5 jaar terug zijn grote datacenter in Zeist gesloten (mix Azure/AWS). ING zit naar mijn weten op AWS. Punt is dat er niet "1 systeem" is doorgaans voor het doen van 1 betaling worden minimaal 10-15 core applicaties geraakt.
Maar ik werk bij de Rabobank.. wij draaien alles in eigen beheer en niets van ons betalingsverkeer staat in een cloud van een andere partij..

Dat wij Azure gebruiken voor wat applicaties ja.. maar verder niets.

Dit zelfde doet de Volksbank (sns etc). Ing idem.... alleen nog een stuk in Belgie en Duitsland...

Ik volg je niet..
pi_219877466
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2026 16:05 schreef Elan het volgende:

[..]
Dit is wel echt bullshit in relatie tot de oorlog, die steden hebben al decennia te kampen met dit soort problematiek. Is vooral te wijten aan de extreem verouderde infrastructuur. Als het dan een paar weken -10 of -20 is loopt de hele boel gelijk in het honderd.
Waar zeg ik dat alles komt door Oekraiense drones of raketten?

Maar dat Rusland nu honderden miljarden per jaar moet investeren in defensie EN veel arbeidstekort heeft in banen als deze omdat alles nu in de militaire industrie werkt EN door ook drone aanvallen helpt allemaal natuurlijk niet mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')