Joh, maar de arts die meerijdt wordt altijd weer bij het ziekenhuis opgehaald door de heli.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:02 schreef Moonversion het volgende:
[..]
https://www.anwb.nl/maa/vliegoperatie/traumahelikopter-inzet
q
[..]is on you
Daar zullen ze vast een taxi voor bellen om hem weer thuis te krijgenquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Joh, maar de arts die meerijdt wordt altijd weer bij het ziekenhuis opgehaald door de heli.
Nopequote:Op donderdag 15 januari 2026 17:05 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Daar zullen ze vast een taxi voor bellen om hem weer thuis te krijgen
Waarom zouden ze? Dan is die heli niet inzetbaar.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:05 schreef Moonversion het volgende:
[..]
En ondertussen heb je een helikopter die uren niet inzetbaar is want geen artsquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:05 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Nee, niet perse. Wel meerdere slachtoffers. Het calamiteitenhospitaal is nu uit voorzorg geopend en gereed om, indien nodig tientallen slachtoffers op te nemen en de zorg te bieden.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel duidelijk aanwijzingen hebben voor meerdere slachtoffers.
Ik begreep dat het hele pand is weggevaagd.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Overigens: volgens mij kunnen ze het pand niet binnen dus de echt zwaargewonde dan wel dodelijke slachtoffers worden juist later dan eerder gevonden
Lijkt me ook een kwestie van "better safe than sorry", inderdaad. Je wilt ook niet overrompeld worden door een te grote toestroom aan patienten als het niet mee blijkt te vallen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:08 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Nee, niet perse. Wel meerdere slachtoffers. Het calamiteitenhospitaal is nu uit voorzorg geopend en gereed om, indien nodig tientallen slachtoffers op te nemen en de zorg te bieden.
Hier zijn jaarlijks oefeningen voor, om te zorgen dat dit gestroomlijnd wordt.
Binnen een uur worden verpleegkundigen van afdelingen opgeroepen en die zijn daar dus nu bezig.
"Er is net een huis ontploft en we zijn nu aan het evacueren"quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goed beeld:
Bekijk deze YouTube-video
Supersneu voor die bewoners. T zijn geen goedkope panden daar en moeilijk te herbouwen vanwege monumentale status enzo van veel panden in de binnenstadquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goed beeld:
Bekijk deze YouTube-video
quote:16.58 uur: Brand breidt zich uit
De brand die in het centrum van Utrecht is uitgebroken, breidt zich uit. Er is ook brand in een nabijgelegen bakkerij. De brandweer is bezig met de bestrijding ervan.
RTV Utrecht
Ja, dus?quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"Er is net een huis ontploft en we zijn nu aan het evacueren"
![]()
![]()
Ik zag net filmpjes vanuit een andere straat (vermoedelijk Springweg) de Visscherssteeg in gefilmd. In de steeg liggen heel veel stukken gevel.quote:Op donderdag 15 januari 2026 17:09 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik begreep dat het hele pand is weggevaagd.
En meerdere explosies dus?
Het maakt die trauma arts anders wel uit hoe die thuis komt, want anders zijn de piepers koud als ie te laat thuis isquote:Op donderdag 15 januari 2026 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jongens wat maakt het uit hoe de trauma-arts thuiskomt. Als je je nou hardnekkig moet laten voorstaan op dat soort kennis heb je echt weinig problemen in je leven
Prima uitleg voor de kijker, we zijn nu op de hoogtequote:Op donderdag 15 januari 2026 17:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Omdat ze nogal aan het filmen is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |